Հայրենագիտության, ճամփորդությամբ ուսուցման լաբորատորիա

Հուլիս-օգոստոսի անելիքները՝

-Հայրենագիտություն-հասարակագիտություն-պատմություն դասընթացների ծրագրերի կազմում-լրամշակում
-2020-2021 ուստարվա հասարակագիտական նախագծերի փաթեթների ստեղծում
-Ուսումնահայրենագիտական ճամփորդություններ, բաց ճամբարներ Արատեսում
-Ճամփորդությամբ ուսուցման հայաստանյան երթուղիների մշակում-հրապարակում՝ ըստ տարիքային խմբերի, ըստ նախագծի խնդիրների

Դասավանդողների ամառային նախագծերը և նախատեսվող աշխատանքները՝

Աշոտ Տիգրանյան
Հետազոտական արշավային ճամբար / հետազոտական, հայրենագիտական/
Հանրապետական պատանեկան ճամբար / հետազոտական, համագործակցային/
Ինքնակրթություն / տեղեկատվական, վերլուծական, մասնագիտական/
Քաղաքագիտական ակումբ / կայքի ստեղծում, հետազոտական, համագործակցային/
Ծրագրեր՝
9-րդ և 10-րդ դասարանների «Պատմություն» դասընթացի ծրագրերի լրամշակում, 11-րդ դասարանում «Պատմություն» և «Քաղաքագիտություն» դասընթացների ծրագրերի հեղինակում

Վարդան Կարապետյան
Ամառային ուսումնական բաց ճամբար Արատեսում /մասնակիցները՝ Կոռնիձոր և Տեղ գյուղերի դպրոցականներ և ուսուցիչներ, կրթահամալիրի Ավագ դպրոցի սովորողներ/
Ծրագրեր՝
8-րդ, 9-րդ, 10-րդ, 11-րդ և 12-րդ դասարանների «Պատմություն» դասընթացի ծրագրերի լրամշակում, 11-րդ դասարանում «Քաղաքագիտություն» դասընթացի ծրագրի հեղինակում

Ազնիվ Գալստյան
«Արատեսի չընդհատվող հեքիաթը». Ուսումնական ճամբար Արատեսում
Ճամբար Օձունում /մասնակիցներ՝ Աշտարակի երիտասարդներ, դպրոցների սովորողներ/
Ծրագրեր՝
9-րդ, 10-րդ, 11-րդ և 12-րդ դասարանների «Պատմություն» դասընթացի, 10-րդ դասարանում «Հասարակագիտություն» դասընթացի ծրագրերի լրամշակում

Ստելլա Մնացականյան
Պատմական թարգմանական ամսագիր. անընդհատ թարմացում
Этническая психология գրքի թարգմանություն
Պատմական խաղերի ստեղծում
Եռօրյա ճամբար Արատեսում
Ծրագրեր՝
6-8-րդ դասարանների «Պատմություն» դասընթացի ծրագրերի լրամշակում

Սամվել Թամազյան
«Ի՞նչ է լուսավորականությունը» հասարակագիտական նախագիծ. Է. Կանտ-քննարկում
«Ռասիզմը, անհանդուրժողականությունը և ատելությունը, դրանց ամենօրյա դրսևորումները» ֆիլմի դիտում-քննարկում
Ծրագրեր՝
9-րդ, 10-րդ, 11-րդ և 12-րդ դասարանների «Պատմություն»-«Հասարակագիտություն» դասընթացների ծրագրերի մշակում

Սոնա Փափազյան
«Ընտանեկան դպրոցներով Հայաստանը ճանաչելու ժամանակը»
«Ուսումնական արձագանքների ամառ կամ ինչպե՞ս նշանավոր դարձնել 2020-ը»
«Պատմության վերակառուցում» համագործակցային նախագիծ
Ծրագրեր՝
4-5-րդ դասարանների «Հայրենագիտություն» դասընթացի ծրագրի լրամշակում
2020-2021 ուստարվա առարկայական ծրագիր՝ «Հայրենագիտություն»

Իվետա Ջանազյան
«Ծանոթանանք մեր հայրենի գողտրիկ անկյուններին». ուսումնական ամառ
«Եկեք մոլորվենք Հայաստանում»
«Հայրենի անկյուն». Սևան
Ուսումնական բաց ճամբար Արատեսում-Օգոստոսի 3-5
Ծրագրեր՝
4-5-րդ դասարանների «Հայրենագիտություն» դասընթացի ծրագրի լրամշակում

Անի Ենգոյան
«Ուրվական դարձող Երևան»՝ շուրջտարյա նախագիծ
Ուսումնական ճամբար Արատեսում
Ծրագրեր՝
4-5-րդ դասարանների «Հայրենագիտություն» դասընթացի ծրագրի լրամշակում, 6-8-րդ դասարանների «Պատմություն» և «Հասարակագիտություն» դասընթացների ծրագրերի կազմում

Գայանե Սարգսյան
Ամառը իր հետ բերում է նոր բացահայտումներ
Վայոց Ձորում՝ մրգերի հետևից
Բնագիտական լաբորատորիայի ուսումնասիրություն և վերազինում
Ծրագրեր՝
4-5-րդ դասարանների «Հայրենագիտություն» դասընթացի ծրագրի լրամշակում

Արմինե Գոգինյան
Ծաղկահավաք Արատեսում
Ծրագրեր՝
4-5-րդ դասարանների «Հայրենագիտություն» դասընթացի ծրագրի լրամշակում

Լիլիթ Յախինյան
Մուտքի ճամբարն Արատեսում

Մարթա Ասատրյան
Ուսումնահայրենագիտական ճամփորդություն դեպի Սյունիք

Ելենա Սարգսյան
Ուսումնական բաց ճամբար Արատեսում

Անահիտ Մելքոնյան
Եռօրյա ընտանեկան ճամբար Արատեսում

Թամարա Մարիմյան
Նախատեսած աշխատանքներ
Ուսումնական ճամփորդությունները 1-3-րդ դասարաններում

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: