Կատարման ժամկետը
ՈւՍՈւՄՆԱԿԱՆ ԵՐՐՈՐԴ ՇՐՋԱՆ /ՓԵՏՐՎԱՐ-ՄԱՅԻՍ/
Մայիսի 21-25- Ամփոփիչ շաբաթ
2017-2018 ուսումնական տարվա աշխատանքների ստուգում և ամփոփում՝
-
Բանավոր ստուգում և ամփոփում /Սեպտեմբեր-Մայիս ամիսների ընթացքում ուսումնասիրած թեմաներ/- թեմաները՝ ստորև.
-
Գրավոր /բլոգային/ աշխատանքների ստուգում և ամփոփում /Սեպտեմբեր-Մայիս ամիսների ընթացքում հանձնարարված առաջադրանքներ/- առաջադրանքները՝ ստորև.
Մայիսի 14-18- Մայիսյան հավաք
Նախագծային ուսուցում- Ուսուցչի և սովորողի դերը նախագծային ուսուցման ընթացքում.
Մայիսի 7-11
ԹԵՄԱՆ- Գիր և Արվեստ: Գիտություն /բանավոր, Հին աշխարհի պատմության դասագիրք, 6-րդ դասարան, էջ 48-57/.
ա/ Փորձե՛ք հիմնավորել, որ գրի ստեղծումը անհրաժեշտություն էր մարդկության համար.
բ/ Բացատրե՛ք հետևյալ հասկացությունները՝
-հիերոգլիֆ
-պապիրուս
-գաղափարագիր
-սեպագիր
գ/ Նշե՛ք, ըստ ձեզ, Հին աշխարհի ամենակարևոր հայտնագործությունները, որոնք այսօր էլ ծառայում են մարդկանց /գրավոր, դասագիրք և այլ աղբյուրներ/.
Մայիսի 2-5
ԹԵՄԱՆ- Հնդկաստան և Չինաստան: Աքեմենյան Իրանը /բանավոր, Հին աշխարհի պատմության դասագիրք, 6-րդ դասարան, էջ 37-43/
ա/ Ներկայացրե՛ք հին հնդիկների պատկերացումները վարնաների առաջացման մասին.
բ/ Համեմատե՛ք Հին Հնդկաստանն ու Չինաստանը՝ վեր հանելով նմանություններն ու տարբերությունները.
գ/ Թվարկե՛ք Դարեհ 1-ինի իրականացրած վերափոխումները: Ի՞նչ նշանակություն ունեցան դրանք /դասագիրք և այլ աղբյուրներ/.
«Հին աշխարհի պատմություն», 6-րդ դասարան
http://lib.armedu.am/resource/1000
Ապրիլի 23-27- ԱՄՓՈՓԻՉ ՇԱԲԱԹ
-
Բանավոր ամփոփում- Կրկնել փետրվար-ապրիլ ամիսների ընթացքում ուսումնասիրած թեմաները՝
ա/ Հայաստանը աշխարհակալ տերություն, Տիգրան 2-րդ Մեծ: Տիգրան Մեծի տերության ստեղծումը.
բ/ Մեծ Հայքի թագավորությունը Արտավազդ 2-րդի օրոք: Արտաշեսյան վերջին գահակալները.
գ/ Մեծ Հայքի Արշակունյաց թագավորությունը 1-3-րդ դարերում: Տրդատ 3-րդ.
դ/ Հին Հայաստանի պետական կարգը և բանակը: Հին Հայաստանի մշակույթը /Հայոց պատմության դասագիրք, 6-րդ դասարան, էջ 91-146, 155-177/. -
Գրավոր ամփոփում- Բլոգներում ներկայացնել փետրվար-ապրիլ ամիսների ընթացքում հանձնարարված գրավոր առաջադրանքները.
Ապրիլի 16-20
-
Պատրաստվե՛ք ներկայացնելու «Հին Հայաստանի արվեստը» թեման.
ա/ Ճարտարապետություն: Քանդակագործություն
բ/ Երաժշտություն: Թատրոն /բանավոր, Հայոց պատմության դասագիրք, 6-րդ դասարան, էջ 175-177/. -
Թվարկե՛ք Երևանում ձեզ հայտնի նմուշներ՝
ա/ Ճարտարապետությունից
բ/ Քանդակագործությունից /գրավոր/. -
Ի՞նչ ոճի երաժշտություն եք նախընտրում: Պատմե՛ք ձեր երաժշտական նախասիրությունների մասին /գրավոր/.
-
Սիրու՞մ եք այցելել թատրոն: Ի՞նչ ներկայացումներ կարող եք նշել: Թվարկե՛ք հայ կինոյի և թատրոնի հայտնի գործիչներ ու դերասաններ /գրավոր/.
Ապրիլի 9-13
-
Պատրաստվե՛ք և ներկայացրե՛ք «Հին Հայաստանի մշակույթը» թեման.
ա/ Գրավոր մշակույթը
բ/ Գիտությունը /բանավոր, Հայոց պատմության դասագիրք, 6-րդ դասարան, էջ 167-173/. -
Ի՛նչ նշանակություն ունեցավ գրի ստեղծումը մարդու կյանքում: Արտահայտե՛ք ձեր ձեր կարծիքը հիմնավորումներով և փաստերով /գրավոր/.
-
Ներկայացրե՛ք Մովսես Խորենացու տեղեկությունները մեհենական պատմագրության արխիվի /դիվանի/ մասին /գրավոր, դասագիրք և այլ աղբյուրներ/.
Ապրիլի 3-7-Նախագծային շաբաթ
-
Պատրաստվե՛ք տեսաֆիլմի դիտման, քննարկում-վերլուծության /«Հայոց մայրաքաղաքները»-Վան, Արմավիր, Երվանդաշատ/.
-
Կատարե՛ք ուսումնասիրություն վերը նշված մայրաքաղաքների մասին և գրե՛ք կարճ պատում դրանց մասին.
Մարտի 26-30-Գարնանային արձակուրդ
Ամփոփիչ կրկնություն.
-
Փետրվար-Մարտ ամիսների թեմաների կրկնություն, աշխատանքների ամփոփում.
ա/ Հայաստանը աշխարհակալ տերություն: Տիգրան 2-րդ Մեծ.
բ/ Մեծ Հայքի թագավորությունը Արտավազդ 2-րդի օրոք: Արտաշեսյան վերջին գահակալները.
գ/ Մեծ Հայքի Արշակունյաց թագավորությունը 1-3-րդ դարերում.
դ/ Հին Հայաստանի պետական կարգը, բանակը: Հին Հայաստանի մշակույթը /բանավոր ամփոփում, Հայոց պատմության դասագիրք, 6-րդ դասարան, էջ 91-166/. -
Գրավոր առաջադրանքների ամփոփում բլոգներում, դրանց ստուգում և գնահատում /գրավոր ամփոփում/.
Մարտի 19-23-Նախագծային շաբաթ.
-
Պատրաստվե՛ք և ներկայացրե՛ք «Հին Հայաստանի մշակույթը» թեման՝
ա/ Մշակույթի ակունքները: Հայկական առասպելները.
բ/ Հայկական վիպերգերը.
գ/ Հայոց նախաքրիստոնեական հավատքը /բանավոր, Հայոց պատմության դասագիրք, 6-րդ դասարան, էջ 155-166/. -
Հայկական ավանդազրույցների ո՞ր հերոսն է ձեզ առավել հոգեհարազատ: Գրե՛ք նրա մասին /գրավոր, դասագիրք և այլ աղբյուրներ/.
-
Ներկայացրե՛ք Հայոց աստվածների և նրանց համապատասխանող հունական աստվածների ցանկը հելլենիզմի դարաշրջանում՝ օրինակ. Արամազդ-Զևս /գրավոր, դասագիրք և այլ աղբյուրներ/.
Մարտի 12-16
-
Պատրաստվե՛ք և ներկայացրե՛ք «Հին Հայաստանի պետական կարգը և բանակը» թեման՝
ա/ Հին Հայաստանի պետական կարգը.
բ/ Հին Հայաստանի բանակը /բանավոր, Հայոց պատմության դասագիրք, 6-րդ դասարան, էջ 139-146/. -
Նկարագրե՛ք Արքունիքի կառուցվածքն ու գործառույթները /գրավոր, դասագիրք/.
-
Ներկայացրե՛ք Հայոց բանակի դերը երկրի կյանքում և՛ հնում, և՛ այսօր /գրավոր, ձեր կարծիքը/.
Մարտի 5-9
-
Պատրաստվե՛ք և ներկայացրե՛ք «Ժամանակ անիշխանության», «Տրդատ 3-րդի գահակալությունը» թեմաները /բանավոր, Հայոց պատմության դասագիրք, 6-րդ դասարան, էջ 133-138/.
-
Ո՞վ էր Անակ Պարթևը, ինչու՞ էր եկել Հայաստան: Ներկայացրե՛ք հիմնավոր պատասխան /գրավոր, դասագիրք և այլ աղբյուրներ/.
-
Ինչու՞ Տրդատը բանտից ազատեց Գրիգորին: Ի՞նչ հետևանքներ ունեցավ դա: Հիմնավորե՛ք պատասխանը /գրավոր, դասագիրք և այլ աղբյուրներ/.
Փետրվարի 26-Մարտի 2
-
Փետրվարյան աշխատանքների ամփոփում և գնահատում /բլոգային աշխատանքների ստուգում, բանավոր ստուգում/.
-
Պատրաստվե՛ք և ներկայացրե՛ք Մեծ Հայքը 1-ին դարի վերջից մինչև 3-րդ դարի սկիզբը՝ Սանատրուկ 2-րդ, Վաղարշ 1-ին, Վաղարշ 2-րդ, Խոսրով 1-ին, Տրդատ 2-րդ /բանավոր, Հայոց պատմության դասագիրք, 6-րդ դասարան, էջ 129-132/.
-
Լրացրե՛ք վերոնշյալ արքաների ժամանակագրական աղյուսակը.
Օրինակ՝
Գահակալ – Տրդատ 1-ին
Կառավարման թվեր – 66-88 թթ.
Ձեռնարկումներ – ա/ Արտաշատի վերակառուցում բ/ Գառնու ամրոցի վերակառուցում /գրավոր, դասագիրք/ -
Ընտրե՛ք վերոնշյալ արքաներից ձեր նախընտրած արքային և, կատարելով ուսումնասիրություններ տարբեր աղբյուրներից, պատրաստե՛ք նյութ նրա մասին.
Փետրվարի 19-23
-
Պատրաստվե՛ք և ներկայացրե՛ք «Մեծ Հայքի Արշակունյաց թագավորությունը 1-3-րդ դարերում» թեման.
ա/ Հայոց թագավորությունը «Անցումային» շրջանում.
բ/ Տրդատ 1-ինի գահակալումը /բանավոր, Հայոց պատմության դասագիրք, 6-րդ դասարան, էջ 120-128/ -
Ինչու՞ էին 1-ին դարի 1-ին կեսին հայերը դաշնակցում պարթևների, այլ ոչ հռոմեացիների հետ: Հիմնավորե՛ք պատասխանը /գրավոր, դասագիրք/
-
Ներկայացրե՛ք Տրդատի և Հռոմեական կայսր Ներոնի միջև կնքված համաձայնագիրը /գրավոր, դասագիրք/
Փետրվարի 12-16
-
Պատրաստվե՛ք և ներկայացրե՛ք Մեծ Հայքի թագավորությունը Արտավազդ 2-րդի օրոք: Արտաշեսյան վերջին գահակալները /բանավոր, Հայոց պատմության դասագիրք, 6-րդ դասարան, էջ 112-119/
-
Ի՞նչ վեհանձն արարքով աչքի ընկավ Արտավազդ 2-րդի ընտանիքը գերության մեջ: Նաև ներկայացրե՛ք ձեր գնահատականը /գրավոր, դասագիրք/
-
Ներկայացրե՛ք նշված արքաների օրոք Հայաստանի ամենակարևոր հաջողությունները՝
ա/ Արտաշես 1-ին
բ/ Տիգրան 2-րդ Մեծ
գ/ Արտավազդ 2-րդ
դ/ Արտաշես 2-րդ
4. Ներկայացրե՛ք Արտաշեսյան արքաների ցանկը /գրավոր, դասագիրք/
Փետրվարի 5-9
-
Պատրաստվե՛ք և ներկայացրե՛ք Հայկական աշխարհակալության ընդլայնումը: Տիգրան Մեծի տերությունը: Տերության անկումը /բանավոր, Հայոց պատմության դասագիրք, 6-րդ դասարան, էջ 99-110/
-
Համեմատե՛ք հայոց երկու մեծ գահակալներին՝ Արգիշտի 1-ինին և Տիգրան 2-րդ Մեծին /գրավոր, դասագիրք և այլ աղբյուրներ/
-
Ներկայացրե՛ք Արտաշատի պայմանագիրը՝
- Ե՞րբ է կնքվել…
- Ու՞մ միջև…
- Որտե՞ղ…
- Պայմանները… /գրավոր, դասագիրք և այլ աղբյուրներ/
Հունվարի 29-Փետրվարի 2
-
Պատրաստվե՛ք և ներկայացրե՛ք «Հայաստանը աշխարհակալ տերություն, Տիգրան 2-րդ Մեծ: Տիգրան Մեծի տերության ստեղծումը» թեման /բանավոր, Հայոց պատմության դասագիրք, 6-րդ դասարան, էջ 91-97/
-
Փորձե՛ք բնութագրել Տիգրան Մեծին: Հին աշխարհի արքաներից ու՞մ հետ կհամեմատեյիք նրան: Հիմնավորե՛ք ձեր կարծիքը /գրավոր, դասագիրք և այլ աղբյուրներ/
ՈւՍՈւՄՆԱԿԱՆ ԵՐԿՐՈՐԴ ՇՐՋԱՆ /ՃԱՄԲԱՐԱՅԻՆ ՀՈւՆՎԱՐ /
ՈւՍՈւՄՆԱԿԱՆ ԱՌԱՋԻՆ ՇՐՋԱՆ /ՍԵՊՏԵՄԲԵՐ-ԴԵԿՏԵՄԲԵՐ/
Դեկտեմբերի 18-22
-
ԱՄՓՈՓԻՉ ԿՐԿՆՈՒԹՅՈՒՆ՝
ա/ Հայոց պատմություն-Հայկական լեռնաշխարհ, Նախնադար, Վանի թագավորություն, Հայկազուն Երվանդականների թագավորություն, Արտաշեսյան թագավորություն՝ Արտաշես 1-ին /բանավոր ստուգում, Հայոց պատմության դասագիրք, 6-րդ դասարան, էջ 6-90/
բ/ Համաշխարհային պատմություն-Պատմական սկզբնաղբյուրներ, Եգիպտոս, Միջագետքի առաջին պետությունները/Շումերական պետություն, Աքքադ, Բաբելոն՝ Համմուրապի/, Միջագետքի տերությունները/Ասորեստան և Բաբելոն/-/բանավոր ստուգում, Հին աշխարհի պատմության դասագիրք, 6-րդ դասարան, էջ 3-4, 21-23, 25-27, 29-31/
Դեկտեմբերի 11-15
-
Պատրաստվե՛ք և ներկայացրե՛ք Մեծ Հայքի Արտաշեսյան թագավորությունը: Արտաշես 1-ին /Հայկական թագավորությունների անկախացումը, Հայկական հողերի միավորումը/-/բանավոր, Հայոց պատմության դասագիրք, 6-րդ դասարան, էջ 82-84/
-
Ներկայացրե՛ք Արտաշես 1-ինի բարենորոգումները՝
ա/ ռազմական բարեփոխումներ
բ/ վարչական բարեփոխումներ
գ/ հողային բարեփոխումներ
դ/ մայրաքաղաք Արտաշատի հիմնադրումը /գրավոր, դասագիրք, էջ 87-90/.
Դեկտեմբերի 4-8
-
Պատրաստվե՛ք և ներկայացրե՛ք Հայկազունի Երվանդականների թագավորության վերականգնումը՝ Ալեքսանդր Մակեդոնացու արշավանքները և Հայաստանը, Ալեքսանդրի վեպն ու Հայաստանը, Հայաստանը Ք.ա. 4-րդ դարի վերջին, Հայկական թագավորությունները և Սելևկյան տերությունը /բանավոր, Հայոց պատմության դասագիրք, 6-րդ դասարան, էջ 73-80/
-
Պատրաստե՛ք նյութ Ալեքսանդր Մակեդոնացու մասին /գրավոր, Հայոց և Համաշխարհային պատմության դասագրքեր, 6-րդ դասարան, նաև այլ աղբյուրներ/
Նոյեմբերի 27-Դեկտեմբերի 1
-
Պատրաստվե՛ք և ներկայացրե՛ք Հայկազուն Երվանդականների թագավորությունը /Պարույր Նահապետը՝ Հայոց թագավոր, Երվանդ 1-ին Սակավակյաց, Տիգրան 1-ին Երվանդյան, Հայաստանը Աքեմենյան տերության կազմում/-/բանավոր, Հայոց պատմության դասագիրք, 6-րդ դասարան, էջ 65-72/
-
ՈՒսումնասիրե՛ք դասագրքում ներկայացված հույն պատմիչ Քսենոփոնի հաղորդումը Հայաստանի մասին և վերլուծե՛ք այն /գրավոր, էջ 72/
Նոյեմբերի 20-24
-
Պատրաստվե՛ք և ներկայացրե՛ք Միջագետքի տերությունները/Ասորեստանի վերելքը, Թիգլաթպալասար 3-րդ, Բաբելոնի նոր թագավորությունը/ – /բանավոր, Հին աշխարհի պատմության դասագիրք, 6-րդ դասարան, էջ 29-31/
-
Ներկայացրե՛ք աշխարհի յոթ հրաշալիքները: Դրանցից ո՞ր երկուսն են ստեղծվել Բաբելոնի Նաբուգոդոնոսոր արքայի օրոք/գրավոր, օգտվե՛ք դասագրքից և այլ աղբյուրներից/
Նոյեմբերի 13-17
-
Պատրաստվե՛ք և ներկայացրե՛ք Միջագետքի առաջին պետությունները /Շումերական պետությունները, Աքքադ, Օրինաստեղծ արքան՝ Համմուրապի՝ Բաբելոնի արքա /-/բանավոր, Հին աշխարհի պատմության դասագիրք, 6-րդ դասարան, էջ 25-27 /
-
ՈՒսումնասիրե՛ք Համմուրապիի օրենսգրքի՝ դասագրքում ներկայացված հոդվածները և դուրս գրե՛ք ձեզ համար ամենակարևոր հոդվածները /գրավոր, էջ 27 /
Նոյեմբերի 6-10
-
Պատրաստվե՛ք և ներկայացրե՛ք Եգիպտոս թեման /բանավոր, Հին աշխարհի պատմության դասագիրք, 6-րդ դասարան, էջ 21-23/
-
Գրե՛ք նյութ եգիպտական բուրգերի մասին՝ առանձնացնելով Քեոփսի բուրգը /գրավոր, օգտվե՛ք տարբեր աղբյուրներից/
ԱՐՁԱԿՈՒՐԴԱՅԻՆ ԱՌԱՋԱԴՐԱՆՔ /Հոկտեմբերի 30-Նոյեմբերի 3/
-
ՈՒսումնասիրե՛ք պատմական սկզբնաղբյուրները և ներկայացրե՛ք դրանք ըստ խմբերի /օրինակ՝ հնագիտություն/ – /գրավոր, Համաշխարհային պատմություն, 6-րդ դասարան, էջ 3-4, օգտվե՛ք նաև այլ աղբյուրներից/
Հոկտեմբերի 23-27
-
Պատրաստվե՛ք և ներկայացրե՛ք Վանի թագավորության անկումը /բանավոր, Հայոց պատմության դասագիրք, էջ 61-63/
-
Ներկայացրե՛ք Վանի թագավորության նշանակությունը Հայաստանի պատմության մեջ /գրավոր/
Հոկտեմբերի 16-20
-
Պատրաստվե՛ք և ներկայացրե՛ք Վանի աշխարհակալ տերությունը՝ Արգիշտի 1-ին և Սարդուրի 2-րդ /բանավոր, Հայոց պատմություն, 6-րդ դասարան, էջ 53-56/
-
ՈՒսումնասիրե՛ք Էրեբունիի հիմնադրման արձանագրությունը և պատրաստե՛ք նյութ Էրեբունի բերդ-քաղաքի հիմնադրման մասին /կապե՛ք նաև Երևան-Էրեբունու 2799 ամյակի հետ/-/գրավոր, Հայոց պատմություն, 6-րդ դասարան, էջ 57, նաև այլ աղբյուրներ/
Հոկտեմբերի 9-13
-
Փորձե՛ք ներկայացնել Սարդուրի 1-ինի պատմական կերպարը: Ներկայացրե՛ք նաև Տուշպա-Վան մայրաքաղաքի հիմնադրումը /գրավոր, Հայոց պատմություն, 6-րդ դասարան, էջ 42-44 /
-
Պատրաստվե՛ք և պատմե՛ք Վանի թագավորության արքա Իշպուինիի բարեփոխումների և Մենուա արքայի գահակալության շրջանի մասին / բանավոր, Հայոց պատմություն, 6-րդ դասարան, էջ 46-48 /
Հոկտեմբերի 2-6
-
Պատրաստվե՛ք և ներկայացրե՛ք հայերի ծագման մասին պատմող հայկական ավանդազրույցը /բանավոր, էջ 32, նաև՝ Մ. Խորենացի, «Հայոց Պատմություն», Հանրագիտարան, էլեկտրոնային աղբյուրներ /
-
Բացատրե՛ք հետևյալ անուններն ու հասկացությունները /գրավոր/
ա/ Արմանի
բ/ Արմի
գ/ Հայասա
դ/ Նաիրի երկիր
ե/ Հայկազունիների Արարատյան թագավորություն /ՈՒրարտու /
զ/ Արամ /Արամու /
Սեպտեմբերի 25-29
-
Պատրաստվե՛ք և ներկայացրե՛ք Հայկական լեռնաշխարհի լեռները /բանավոր, էջ 8-9 /
-
Ի՞նչպես քայքայվեց նախնադարյան հասարակությունը /գրավոր/
Սեպտեմբերի 19-23
-
Թվարկե՛ք նախամարդու ձեռքբերումները ըստ նախնադարի փուլերի (հին, միջին և նոր քարի դարերում, պղնձի-քարի դարում, բրոնզի և երկաթի դարերում) /գրավոր /
-
Բացատրե՛ք նեոլիթյան «հեղափոխության» էությունը/ բանավոր, էջ 22-23/
Սեպտեմբերի 11-15
-
Ներկայացրե՛ք Մեծ Հայքի վարչական բաժանումը/գրավոր /
-
Աղյուսակի տեսքով ներկայացրե՛ք նախնադարի փուլերը/գրավոր /
-
Ի՞նչ գիտեք նախնադարյան հնավայրերի մասին: Պատմե՛ք դրանց մասին /բանավոր, էջ 19-20, 22, 23-24, 25-26 /
Սեպտեմբերի 4-8
-
Բացատրե՛ք «Հայրենիք» հասկացությունը /բանավոր , էջ 6-7/
-
Նկարագրե՛ք հայկական լեռնաշխարհի խոշոր գետերն ու լճերը/գրավոր /
Աղբյուրը՝ «Հայոց պատմություն», 6-րդ դասարան http://lib.armedu.am/resource/998
«Հին աշխարհի պատմություն», 6-րդ դասարան http://lib.armedu.am/resource/1000