ԿԱՏԱՐՄԱՆ ԺԱՄԱՆԱԿԸ
ՈւՍՈւՄՆԱԿԱՆ ԵՐՐՈՐԴ ՇՐՋԱՆ /ՓԵՏՐՎԱՐ-ՄԱՅԻՍ/
Մայիսի 21-25- Ամփոփիչ շաբաթ
2017-2018 ուսումնական տարվա աշխատանքների ստուգում և ամփոփում՝
-
Բանավոր ստուգում և ամփոփում /Սեպտեմբեր-Մայիս ամիսների ընթացքում ուսումնասիրած թեմաներ/- թեմաները՝ ստորև.
-
Գրավոր /բլոգային/ աշխատանքների ստուգում և ամփոփում /Սեպտեմբեր-Մայիս ամիսների ընթացքում հանձնարարված առաջադրանքներ/- առաջադրանքները՝ ստորև.
-
«Հին Երևան» նախագծի քննարկում /Ճամբարային հունիս/.
ՄԱՅԻՍԻ 14-18- ՄԱՅԻՍՅԱՆ ՀԱՎԱՔ
Նախագծային ուսուցում- Ուսումնական ճամփորդություն–«Հին Երևան» նախագիծ /Մայիսի 15-ին/.
«Հին Երևան» նախագիծ– Կլոր սեղան-քննարկում /Մայիսի 17-ին և 18-ին/.
ՄԱՅԻՍԻ 7-11
ԹԵՄԱՆ- Կիլիկյան Հայկական թագավորությունը 13-14-րդ դարերում: Կիլիկյան Հայաստանի պետական կարգը /բանավոր, Հայոց պատմության դասագիրք, 10-րդ դասարան, էջ 191-194, 196-198/.
ա/ Ներկայացրե՛ք հայ-մոնղոլական դաշինքը և դրա նշանակությունը Կիլիկյան Հայաստանի համար.
բ/ Ներկայացրե՛ք գործակալությունները և դրանց գործառույթները.
գ/ Ներկայացրե՛ք Կիլիկյան Հայոց թագավորության դատական համակարգը /գրավոր, դասագիրք/.
ՄԱՅԻՍԻ 2-5
-
Պատրաստվե՛ք ներկայացնելու «Կիլիկյան Հայաստանը» թեման.
ա/ Հայկական պետականության առաջացումը Կիլիկիայում.
բ/ Կիլիկյան Հայաստանի ամրապնդումը: Հայոց թագավորության վերականգնումը /բանավոր, Հայոց պատմության դասագիրք, 10-րդ դասարան, էջ 184-190/. -
Ներկայացրե՛ք Կիլիկիայում հայկական պետության ստեղծման պատմական գործոնները /գրավոր, դասագիրք և այլ աղբյուրներ/.
-
Ի՞նչ պատմական նշանակություն ունեցավ Հայոց թագավորության հռչակումը Կիլիկիայում /գրավոր, դասագիրք և այլ աղբյուրներ/.
ԱՊՐԻԼԻ 23-27
-
Պատրաստվե՛ք ներկայացնելու «Հայոց պետականությունը 11-14-րդ դարերում» թեման.
ա/ Հայաստանը 11-րդ դարի 2-րդ կեսին
բ/ Հայ ժողովրդի ազատագրական պայքարը օտար նվաճողների դեմ /12-14-րդ դարերում/- /բանավոր, Հայոց պատմության դասագիրք, 10-րդ դասարան, էջ 177-183/. -
Ներկայացրե՛ք Սելջուկ-թուրքերի արշավանքների հետևանքները Հայաստանում /գրավոր, դասագիրք և այլ աղբյուրներ/.
-
Ի՞նչ հետևանքներ ունեցավ մոնղոլական տիրապետությունը հայ ժողովրդի համար /գրավոր, դասագիրք և այլ աղբյուրներ/.
ԱՊՐԻԼԻ 16-20
-
Պատրաստվե՛ք ներկայացնելու «Հայաստանի Բագրատունյաց թագավորությունը» թեման.
ա/ Հայաստանի անկախության վերականգնումը և ամրապնդումը
բ/ Բագրատունյաց Հայաստանի վերելքը
գ/ Պետական կարգը
դ/ Թագավորության մասնատումն ու անկումը /բանավոր, Հայոց պատմության դասագիրք, 10-րդ դասարան, էջ 161-170, 173-177/. -
Ներկայացրե՛ք Հայոց թագավորության վերականգնման արտաքին և ներքին նախադրյալները /գրավոր, դասագիրք/.
-
Ներկայացրե՛ք Անին որպես մայրաքաղաք և այսօր /գրավոր, դասագիրք և այլ աղբյուրներ/.
-
Համեմատե՛ք Բագրատունյաց Հայաստանի պետական կառավարման համակարգը վաղ միջնադարի կառավարման համակարգի հետ /գրավոր, դասագիրք/.
-
Պատրաստվե՛ք Ուսումնական ճամփորդության–«Հին Երևան» նախագիծ.
ԱՊՐԻԼԻ 9-13
-
Պատրաստվե՛ք և ներկայացրե՛ք «Հայաստանը 6-7-րդ դարերում» թեման.
ա/ Հայաստանը 6-7-րդ դարերում
բ/ Հայ նախարարական համակարգը Արաբական խալիֆայության գերիշխանության շրջանում /բանավոր, Հայոց պատմության դասագիրք, 10-րդ դասարան, էջ 147-160/. -
Ի՞նչ նպատակով և ի՞նչ միջոցառումներ իրականացրեց Հուստինիանոս 1-ինը: Ի՞նչ հետևանքներ ունեցան դրանք /գրավոր, դասագիրք/.
-
Ներկայացրե՛ք հայ-արաբական պայմանագիրը և դրա նշանակությունը /գրավոր, դասագիրք/.
-
Ներկայացրե՛ք հակաարաբական ապստամբությունների /703թ., 748-750թթ., 762թ., 774-775թթ., 850-855թթ./ նշանակությունը Հայոց պետականության վերականգնման գործում /գրավոր, դասագիրք և այլ աղբյուրներ/.
ԱՊՐԻԼԻ 3-7-ՆԱԽԱԳԾԱՅԻՆ ՇԱԲԱԹ
-
Պատրաստվե՛ք շարունակելու «Հին Երևան» նախագիծը.
-
Բլոգներում ամփոփե՛ք և հրապարակե՛ք առաջին այցի արդյունքները /Ձորագյուղ և Ղանթար/.
ՄԱՐՏԻ 26-30-ԳԱՐՆԱՆԱՅԻՆ ԱՐՁԱԿՈւՐԴ
ԱՄՓՈՓԻՉ ԿՐԿՆՈւԹՅՈւՆ
-
Փետրվար-Մարտ ամիսների թեմաների կրկնություն, աշխատանքների ամփոփում.
ա/ Քրիստոնեության հռչակումը պետական կրոն: Ավատատիրության հաստատումը Հայաստանում.
բ/ Արշակունյաց թագավորությունը 4-րդ դարում և 5-րդ դարի սկզբին…Պայքար կենտրոնական իշխանության ուժեղացման համար՝ Տրդատ 3-րդ Մեծ, Խոսրով 3-րդ Կոտակ, Տիրան, Արշակ 2-րդ, Պապ թագավոր.
գ/ Հայոց Արշակունյաց թագավորության մայրամուտը՝ Վարազդատի գահակալությունը և Մուշեղ Սպարապետը, Աշոտ 3-րդի գահակալությունը և Մանվել Սպարապետը, Հայաստանի պարսկա-բյուզանդական բաժանումը և Խոսրով 4-րդը, Վռամշապուհի համապետական գործունեությունը, Հայ Արշակունիների հարստության անկումը և դրա հետևանքները.
դ/ Հայկական պետականության նախարարական շրջանը. Վարդանանց պատերազմը: Վահանանց պատերազմը./բանավոր ամփոփում, Հայոց պատմության դասագիրք, 10-րդ դասարան, էջ 117-140/. -
Գրավոր առաջադրանքների ամփոփում բլոգներում, դրանց ստուգում և գնահատում /գրավոր ամփոփում/.
ՄԱՐՏԻ 19-23-Նախագծային շաբաթ.
-
Պատրաստվե՛ք տարածքի մաքրման և բարեկարգման աշխատանքներ իրականացնելու Սարալանջում՝ «Խաղողատունկ» նախագծի շրջանակում՝
Մարտի 20-ին, ժամը 10:00-11:00.
ՄԱՐՏԻ 12-16
ՀԱՍԱՐԱԿԱԳԻՏԱԿԱՆ ՍՏՈւԳԱՏԵՍ…
-
«Հին Երևան» նախագծի քննարկում…
ՕՐԸ– Մարտի 15
ԺԱՄԸ– 10:10-10:55
ՎԱՅՐԸ– Հայրենագիտության սրահ
ՆՊԱՏԱԿԸ՝
1. «Հին Երևան» նախագծի քննարկում /նպատակ, ընթացք, արդյունք/.
2. «Ղանթար» և «Ձորագյուղ» թաղամասեր այցելության վերլուծություն-արդյունքների ամփոփում.
3. Հաջորդ ճամփորդության նախագծի մշակում.
ՄԱՐՏԻ 5-9
-
Պատրաստվե՛ք ուսումնական ճամփորդության «Հին Երևան» նախագծի շրջանակում՝ դեպի Հին թաղամասեր…
Մարտի 6-ին, ժամը՝ 11:00-ին.
ՓԵՏՐՎԱՐԻ 26-ՄԱՐՏԻ 2
-
Փետրվարյան աշխատանքների ամփոփում և գնահատում /բլոգային աշխատանքների ստուգում, բանավոր ստուգում/.
-
Պատրաստվե՛ք և ներկայացրե՛ք «Հայկական պետականության նախարարական շրջանը» թեման՝
1. Վարդանանց պատերազմը
2. Վահանանց պատերազմը /բանավոր, Հայոց պատմության դասագիրք, 10-րդ դասարան, էջ 131-138/. -
Համեմատե՛ք Վարդան և Վահան Մամիկոնյաններ Սպարապետներին՝ վեր հանելով նրանց նմանություններն ու տարբերությունները /գրավոր, դասագիրք և այլ աղբյուրներ/.
-
Համեմատե՛ք Վարդանանց և Վահանանց պատերազմները, ցույց տվե՛ք դրանց նշանակությունը /գրավոր, դասագիրք և այլ աղբյուրներ/.
ՓԵՏՐՎԱՐԻ 19-23
-
Օգտվելով տարբեր աղբյուրներից՝ կատարե՛ք ուսումնասիրություններ Երևան քաղաքի պատմության վերաբերյալ՝ վեր հանելով տեղեկություններ Հին Երևանի թաղամասերի մասին.
2. «Արշակունյաց թագավորությունը 4-րդ դարում և 5-րդ դարի սկզբին» թեմայի ամփոփում՝ Տրդատ 3-րդ Մեծ, Խոսրով 3-րդ Կոտակ, Տիրան, Արշակ 2-րդ, Պապ թագավոր, Վարազդատ, Աշոտ 3-րդ, Խոսրով 4-րդ, Վռամշապուհ, Արտաշիր /բանավոր, էջ 126-137/.
3. Վերը նշված արքաներից ընտրե՛ք ձեր նախընտրած արքային և, օգտվելով տարբեր աղբյուրներից, պատրաստե՛ք նյութ նրա մասին /գրավոր/.
ՓԵՏՐՎԱՐԻ 12-16
-
Պատրաստվե՛ք և ներկայացրե՛ք Հայոց Արշակունյաց թագավորության մայրամուտը՝ Վարազդատի գահակալությունը և Մուշեղ Սպարապետը, Աշոտ 3-րդի գահակալությունը և Մանվել Սպարապետը, Հայաստանի պարսկա-բյուզանդական բաժանումը և Խոսրով 4-րդը, Վռամշապուհի համապետական գործունեությունը, Հայ Արշակունիների հարստության անկումը և դրա հետևանքները /բանավոր, Հայոց պատմության դասագիրք, 10-րդ դասարան, էջ 135-137/
-
Մեկնաբանե՛ք Մուշեղ Մամիկոնյանի վերջին խոսքերը՝ «Իմ այնքան ծառայությունների, արյուն ու քրտինք թափելու հատուցումն ա՞յս եղավ…Բայց այս մահը երանի թե ձիու վրա ինձ հասներ /հիշեցնեմ, որ նրան սպանել են դավադրաբար խնջույքի ժամանակ/-/գրավոր/
-
Ներկայացրե՛ք հայ Արշակունիների արքայատոհմի անկման հետևանքները /գրավոր, դասագիրք և այլ աղբյուրներ/.
ՓԵՏՐՎԱՐԻ 5-9
-
Պատրաստվե՛ք և ներկայացրե՛ք Արշակունյաց թագավորությունը 4-րդ դարում և 5-րդ դարի սկզբին…Պայքար կենտրոնական իշխանության ուժեղացման համար՝ Տրդատ 3-րդ Մեծ, Խոսրով 3-րդ Կոտակ, Տիրան, Արշակ 2-րդ, Պապ թագավոր /բանավոր, Հայոց պատմության դասագիրք, 10-րդ դասարան, էջ 126-134/
-
Համեմատե՛ք Տրդատ 3-րդ, Խոսրով 3-րդ Կոտակ և Տիրան արքաների քաղաքականությունը կենտրոնական իշխանության ամրապնդման ուղղությամբ /գրավոր, դասագիրք և այլ աղբյուրներ/
-
Ներկայացրե՛ք Արշակ 2-րդի և Պապ թագավորի կարևոր ձեռնարկումները երկրի հզորացման գործում /գրավոր, դասագիրք և այլ աղբյուրներ/.
ՀՈւՆՎԱՐԻ 29-ՓԵՏՐՎԱՐԻ 2
-
Պատրաստվե՛ք և ներկայացրե՛ք Քրիստոնեության հռչակումը պետական կրոն: Ավատատիրության հաստատումը Հայաստանում /բանավոր, Հայոց պատմության դասագիրք, 10-րդ դասարան, էջ 117-125/
-
Ի՞նչ պատմական նշանակություն ունեցավ Քրիստոնեության հռչակումը հայ ժողովրդի կյանքում /գրավոր, դասագիրք և այլ աղբյուրներ/
-
Թվարկե՛ք հայտնի գործակալությունները և դրանց գործառույթները /գրավոր, դասագիրք և այլ աղբյուրներ/.
ՈւՍՈւՄՆԱԿԱՆ ԵՐԿՐՈՐԴ ՇՐՋԱՆ /ՃԱՄԲԱՐԱՅԻՆ ՀՈւՆՎԱՐ/
ՈւՍՈւՄՆԱԿԱՆ ԱՌԱՋԻՆ ՇՐՋԱՆ /ՍԵՊՏԵՄԲԵՐ-ԴԵԿՏԵՄԲԵՐ/
ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 18-22
-
Պատրաստվե՛ք և ներկայացրե՛ք Հայկական մշակույթը հելլենիզմի դարաշրջանում /Հելլենիստական դարաշրջանը և Հայաստանը, Գիրը, Պատմագրությունը և Գրականությունը, Ժողովրդական բանահյուսությունը և Թատրոնը, Արվեստը /բանավոր, Հայոց պատմության դասագիրք, 10-րդ դասարան, էջ 101-112/
-
Թվարկե՛ք Հայոց դիցարանի աստվածներին և նրանց պաշտամունքի կենտրոնները /գրավոր, դասագիրք/
-
ԱՄՓՈՓԻՉ ԿՐԿՆՈՒԹՅՈՒՆ-Կրկնե՛ք սեպտեմբերից-դեկտեմբեր ամիսների ընթացքում ուսումնասիրած բոլոր թեմաները /բանավոր ստուգում, Հայոց պատմություն՝ էջ 6-112, Համաշխարհային պատմություն՝ էջ 12-24, 21-34, 34-43/
ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 11-15
-
Պատրաստվե՛ք և ներկայացրե՛ք Հայկական մշակույթը Ք.ա. 9-3-րդ դարերում /Վանի թագավորության նյութական մշակույթը, Հոգևոր մշակույթը, Հայկազուն-Երվանդունիների ժամանակաշրջանի մշակույթը /բանավոր, Հայոց պատմության դասագիրք, 10-րդ դասարան, էջ 92-100/
-
Ներկայացրե՛ք Վանի թագավորությունում կիրառված գրային համակարգերը /գրավոր, դասագիրք և այլ աղբյուրներ/
-
Նկարագրե՛ք Համահայկական երկրորդ թագավորության մայրաքաղաք Արմավիրը /գրավոր, դասագիրք և այլ աղբյուրներ/
ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 4-8
-
Պատրաստվե՛ք և ներկայացրե՛ք Մեծ Հայքի Արշակունյաց թագավորությունը 1-3-րդ դարերում՝ Հայաստանը և Հռոմի ու Պարթևստանի մրցակցությունը, Մեծ Հայքի թագավորությունում Արշակունիների գահակալումը, Մեծ Հայքը 3-րդ դարում, թագավորության հասարակական կյանքը /բանավոր, Հայոց պատմության դասագիրք, 10-րդ դասարան, էջ 85-91/
-
Ներկայացրե՛ք Պետական կառավարման համակարգը Արշակունիների օրոք /գրավոր, դասագիրք, էջ 91/
ՆՈՅԵՄԲԵՐԻ 27-ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 1
-
Պատրաստվե՛ք և ներկայացրե՛ք Հայաստանի պայքարն ընդդեմ Հռոմի ծավալապաշտական քաղաքականության. Արտավազդ 2-րդ: Արտաշեսյան թագավորության անկումը /բանավոր, Հայոց պատմության դասագիրք, 10-րդ դասարան, էջ 74-80/
-
Թվարկե՛ք Արտաշեսյան արքաներին ըստ գահակալման հաջորդականության, ներկայացրե՛ք յուրաքանչյուր արքայի կարևոր ձեռնարկումները կամ նրա օրոք տեղի ունեցած կարևոր իրադարձություն /գրավոր, դասագիրք և այլ աղբյուրներ/
ՆՈՅԵՄԲԵՐԻ 20-24
-
Պատրաստվե՛ք և ներկայացրե՛ք Հռոմեական քաղաքակրթության սկիզբը՝ Վաղ Հռոմ, Իտալիայի նվաճումը, Հռոմեական կայսրությունը Ք.ա. 3-2-րդ դարերում, Հանրապետությունից կայսրություն/բանավոր, Համաշխարհային պատմության դասագիրք, 10-րդ դասարան, էջ 34-43/
-
Ի՞նչ գիտեք Հուլիոս Կեսարի մասին: Գրե՛ք նրա և նրա իրականացրած բարեփոխումների մասին/գրավոր, դասագիրք և այլ աղբյուրներ/
ՆՈՅԵՄԲԵՐԻ 13-17
-
Պատրաստվե՛ք և ներկայացրե՛ք «Արևմտյան քաղաքակրթությունները»՝ Հունական քաղաքակրթության սկիզբը/Կրետե-Միկենյան քաղաքակրթությունը, Հոմերոսյան դարաշրջանը, Վաղ հունական պոլիս, Աթենական պոլիսի ձևավորումը, Կլիսթենեսի բարեփոխումները, Սպարտա, Հույն-պարսկական պատերազմները, Աթենական պետության Ոսկեդարը՝ Պերիկլես, Պելոպոնեսյան պատերազմները/բանավոր, Համաշխարհային պատմության դասագիրք, 10-րդ դասարան, էջ 24-34/
-
Ներկայացրե՛ք Աթենքի երեք բարեփոխիչներին և նրանց բարեփոխումները/Սոլոն, Կլիսթենես, Պերիկլես/-/գրավոր, դասագիրք և այլ աղբյուրներ/
ՆՈՅԵՄԲԵՐԻ 6-10
-
Պատրաստվե՛ք և ներկայացրե՛ք Աքեմենյան տերությունը /բանավոր, Համաշխարհային պատմության դասագիրք, 10-րդ դասարան, էջ 21-24/
-
Հայոց ո՞ր արքան էր Աքեմենյան տերության հիմնադիր Կյուրոս Մեծի դաշնակիցը: Գրե՛ք նրա մասին /գրավոր, օգտվե՛ք տարբեր աղբյուրներից/
ԱՐՁԱԿՈՒՐԴԱՅԻՆ ԱՌԱՋԱԴՐԱՆՔ /ՀՈԿՏԵՄԲԵՐԻ 30-ՆՈՅԵՄԲԵՐԻ 3/
-
Պատրաստվե՛ք և ներկայացրե՛ք Արևելյան քաղաքակրթությունները թեման-քաղաքակրթությունների սկիզբը /բանավոր, Համաշխարհային պատմության դասագիրք, էջ 12-24/
-
Թվարկե՛ք Հնագույն պետությունները Առաջավոր Ասիայում և Մերձավոր Արևելքում Ք.ա. 3-2-րդ հազարամյակներում: Գրե՛ք նյութ դրանցից մեկի մասին /գրավոր, Համաշխարհային պատմության դասագիրք, էջ 14, քարտեզ, օգտվեք տարբեր աղբյուրներից/
ՀՈԿՏԵՄԲԵՐԻ 23-27
-
Պատրաստվե՛ք և ներկայացրե՛ք հայ-հռոմեական պատերազմը Տիգրան Մեծի օրոք՝ Պատերազմի առաջին փուլը: Արածանիի ճակատամարտը: Պատերազմի երկրորդ փուլը /բանավոր, էջ 70-72/
-
Ներկայացրե՛ք Արտաշատի պայմանագիրը: Գնահատե՛ք այն /գրավոր/
ՀՈԿՏԵՄԲԵՐԻ 16-20
-
Պատրաստվե՛ք և ներկայացրե՛ք Տիգրան 2-րդ Մեծի աշխարհակալ տերությունը /բանավոր, էջ 62-68/
-
Նկարագրե՛ք մայրաքաղաք Տիգրանակերտը: Հայոց ո՞ր մայրաքաղաքը կհամեմատեք նրա հետ: Ինչու՞:
ՀՈԿՏԵՄԲԵՐԻ 9-13
-
Պատրաստվե՛ք և ներկայացրե՛ք Արտաշես 1-ինի գահակալությունը և նրա բարեփոխումները /բանավոր, էջ 57-62/
-
Ներկայացրե՛ք Արտաշես 1-ինին որպես ռազմական և քաղաքական գործչի՝ հիմնավորումներով /գրավոր/
ՀՈԿՏԵՄԲԵՐԻ 2-6
-
Պատրաստվե՛ք և ներկայացրե՛ք Երվանդ 1-ին Սակավակյաց և Տիգրան 1-ին Երվանդյան արքաների գահակալության շրջանները /բանավոր, էջ 46-48/
-
Համեմատե՛ք Վանի թագավորության և Հայկազուն Երվանդականների թագավորության պետական կարգը /գրավոր/
ՍԵՊՏԵՄԲԵՐԻ 25-29
-
Ինչու՞ Ալեքսանդր Մակեդոնացին չմտավ Հայաստան: Փորձե՛ք հիմնավորել պատասխանը /գրավոր/
ՍԵՊՏԵՄԲԵՐԻ 19-23
-
Պատրաստվե՛ք և ներկայացրե՛ք Էրեբունի բերդաքաղաքի հիմնադրման պատմությունը /բանավոր/
ՍԵՊՏԵՄԲԵՐԻ 11-15
-
Փնտրե՛լ նյութեր և պատրաստվել դաս-քննարկման «Հայերի ծագման հարցը» թեմայի շուրջ:
ՍԵՊՏԵՄԲԵՐԻ 4-8
-
Գրե՛լ նյութ «Իմ կարծիքով՝ Հայկական լեռնաշխարհի ամենանշանավոր նահանգը…» թեմայով: