«Հասարակագիտություն»
ԿԱՏԱՐՄԱՆ ԺԱՄԿԵՏԸ
ԵՐՐՈՐԴ ՈւՍՈւՄՆԱԿԱՆ ՇՐՋԱՆ /ՓԵՏՐՎԱՐ-ՄԱՅԻՍ/.
Մայիսի 21-25- Ամփոփիչ շաբաթ
2017-2018 ուսումնական տարվա աշխատանքների ստուգում և ամփոփում՝
-
Բանավոր ստուգում և ամփոփում՝ Ամփոփիչ դաս-քննարկում /Սեպտեմբեր-Մայիս ամիսների ընթացքում ուսումնասիրած թեմաների շուրջ/- թեմաները՝ ստորև.
-
«Ակտիվ քաղաքացի» նախագծի քննարկում /Ճամբարային հունիս/.
-
Գրավոր /բլոգային/ աշխատանքների ստուգում և ամփոփում /Սեպտեմբեր-Մայիս ամիսների ընթացքում հանձնարարված առաջադրանքներ/- առաջադրանքները՝ ստորև.
Մայիսի 14-18 – Մայիսյան հավաք
Նախագծային ուսուցում- «Ակտիվ քաղաքացի» նախագիծ.
Մայիսի 2-11
ԹԵՄԱՆ- Հեղափոխություն-Դաս-քննարկում…
ա/ Ի՞նչ է Հեղափոխությունը: Հեղափոխության ինչպիսի՞ ձևեր ու տեսակներ գիտեք.
բ/ Ի՞նչ արդյունքների կարող է հանգեցնել հեղափոխությունը.
գ/ Պատմության մեջ տեղի ունեցած ի՞նչ հեղափոխություններ գիտեք.
դ/ Ինչպիսի՞ հեղափոխություն է տեղի ունենում այսօր մեր երկրում: Փորձե՛ք ձեր գնահատականն ու վերաբերմունքն արտահայտել Հայաստանում տեղի ունեցող քաղաքական գործընթացների մասին /գրավոր/.
Ապրիլի 23-27
-
Պատրաստվե՛ք դաս-քննարկման.
Թեման- Մարդու իրավունքների համընդհանուր հռչակագիրը.
Աղբյուրը՝ https://www.lexilogos.com/declaration/armenien.htm -
Գրավոր առաջադրանք՝
ա/ Բացատրե՛ք «Իրավունք» և «Մարդու իրավունք» հասկացությունները.
բ/ Թվարկե՛ք, ձեր կարծիքով, Մարդու ամենաառաջնային իրավունքները.
գ/ Որքանո՞վ են, ձեր կարծիքով, պաշտպանված Մարդու իրավունքները մեր երկրում.
ԹԵՄԱ 3.
Ապրիլի 16-20
Թեման- Թրաֆիքինգ՝
1. Կարդացե՛ք Ղ. Աղայանի «Անահիտ» հեքիաթից՝ դասագրքում տրված հատվածը և պատասխանե՛ք ստորև առաջադրված հարցերին /Աղայանական օրեր/-Հասարակագիտության դասագիրք, 8-րդ դասարան, էջ 110-112/.
ա/ Ովքե՞ր էին մարդկանց շահագործման զոհերը
բ/ Ի՞նչ գործողություններ էին կիրառվում նրանց հանդեպ
գ/ Ո՞րն էր շահագործման նպատակը
դ/ Որո՞նք էին շահագործման հետևանքները
ե/ Ինչպե՞ս կշարունակեիք Վաչագանի պատմությունը, եթե դուք լինեիք հեքիաթի հեղինակը /պատասխանները ներկայացրե՛ք գրավոր/.
Ապրիլի 9-13
-
Պատրաստվե՛ք և ներկայացրե՛ք «Կոռուպցիա և իշխանության չարաշահում» թեման.
ա/ Կոռուպցիա /էջ 104-107/
բ/ Թրաֆիքինգ /Մարդու շահագործում/-/էջ 108-110/-բանավոր, դաս-քննարկում, Հասարակագիտության դասագիրք, 8-րդ դասարան. -
Ներկայացրե՛ք կոռուպցիայի պատճառները և հետևանքները՝
ա/ Պատճառները
բ/ Հետևանքները -
Ներկայացրե՛ք Թրաֆիքինգի՝
ա/ իրականացնողների գործողությունները
բ/ իրականացման եղանակները
գ/ իրականացնելու նպատակները.
Ապրիլի 3-7-Նախագծային շաբաթ
-
ՀՀ նոր Սահմանադրության ուսումնասիրություն-Գլուխ 4. Հոդված 88-122-Ազգային ժողովը /Օրենսդիր իշխանություն/-բանավոր, դաս-քննարկում.
-
Համեմատե՛ք Ազգային ժողովի կառուցվածքն ու գործառույթները ըստ հին ու նոր Սահմանադրությունների /գրավոր, Հին Սահմանադրություն /.
Մարտի 26-30-Գարնանային արձակուրդ
Ամփոփիչ կրկնություն
-
Փետրվար-Մարտ ամիսների թեմաների կրկնություն, աշխատանքների ամփոփում.
ա/ Ինչ է իշխանությունը: Իշխանություն և հեղինակություն: Իշխանության գործառույթները.
բ/ Առաջնորդություն: Առաջնորդը որպես հասարակական երևույթ: Ժողովրդավարական առաջնորդություն.
գ/Ժողովրդավարություն: Ժողովրդավարական իշխանություն: Իշխանության երեք ճյուղերը.
դ/ Հայոց Սահմանադրությունները: ՀՀ նոր Սահմանադրությունը /բանավոր ամփոփում, Հասարակագիտության դասագիրք, 8-րդ դասարան, էջ 87-103, ՀՀ Սահմանադրություն/.
-
Գրավոր առաջադրանքների ամփոփում բլոգներում, դրանց ստուգում և գնահատում /գրավոր ամփոփում/.
Մարտի 19-23-Նախագծային շաբաթ.
-
Պատրաստվե՛ք «Ակտիվ քաղաքացի» նախագծի 2-րդ փուլի իրականացմանը /քայլք Մալաթիա-Սեբաստիա վարչական շրջանում, Բանգլադեշում, հիմնախնդիրների բացահայտում/.
Մարտի 12-16-Սահմանադրության ուսումնասիրություն.
-
Շարունակե՛ք ՀՀ նոր Սահմանադրության ուսումնասիրությունը /2015թ. դեկտեմբերի 6/-Գլուխ 5. 125-րդ հոդված, Գլուխ 16. 209-րդ հոդված- Դաս-քննարկում./ՀՀ նոր նախագահի ընտրության կարգը/.
Մարտի 5-9-Սահմանադրության ուսումնասիրություն.
-
Ուսումնասիրելով ՀՀ նոր Սահմանադրությունը /2015թ. դեկտեմբերի 6/՝ դուրս գրե՛ք մարդու և քաղաքացու հիմնական իրավունքներն ու ազատություններն ամրագրող հոդվածները՝ դրանք դասարանում քննարկելու նպատակով /գրավոր/.
-
Պատրաստվե՛ք վերը նշված քննարկմանը.
Աղբյուրը՝ ՀՀ Սահմանադրություն /2015թ. դեկտեմբերի 6/
http://www.concourt.am/armenian/constitutions/index2015.htm
Փետրվարի 26-Մարտի 2
-
Փետրվարյան աշխատանքների ամփոփում և գնահատում /բլոգային աշխատանքների ստուգում, բանավոր ստուգում/.
-
Պատրաստվե՛ք դաս-քննարկման «Հայոց սահմանադրությունները» թեմայի շուրջ.
-
Ներկայացրե՛ք ՀՀ նոր Սահմանադրության կառուցվածքը /գրավոր, նախաբան և գլուխներ/.
-
Ըստ ձեզ՝ ի՞նչ դեր է խաղում Սահմանադրությունը երկրի կյանքում: Արտահայտե՛ք ձեր հիմնավոր կարծիքները /գրավոր/.
Փետրվարի 19-23
-
Պատրաստվե՛ք դաս-քննարկման «Ժողովրդավարություն» թեմայի շուրջ՝
1. Ժողովրդավարական իշխանություն
2. Իշխանության երեք ճյուղերը /Հասարակագիտության դասագիրք, 8-րդ դասարան, էջ 98-103/. -
Ի՞նչ եք կարծում, մեր հանրապետությունը որքանո՞վ է համապատասխանում ժողովրդավարական պետության չափանիշներին: Ի՞նչն է, ձեր կարծիքով, առաջնահերթ բարելավման կարիք զգում: Արտահայտե՛ք ձեր կարծիքը /գրավոր/.
-
Կուզենայի՞ք արդյոք որևէ բնագավառում փոփոխություններ կատարել: Հատկապես ո՞ր և ինչու՞: Հիմնավորե՛ք ձեր պատասխանը /գրավոր/.
-
Պատկերացրե՛ք, որ դուք ընտրվել եք ՀՀ Ազգային ժողովի պատգամավոր: Օրենսդրական ի՞նչ փոփոխություններ կառաջարկեիք: Ներկայացրե՛ք, ձեր կարծիքով, առավել կարևոր երեք առաջարկություն /գրավոր/.
Փետրվարի 12-16
-
Պատրաստվե՛ք դաս-քննարկման «Առաջնորդություն» թեմայի շուրջ՝
1. Առաջնորդը որպես հասարակական երևույթ
2. Ժողովրդավարական առաջնորդություն /Հասարակագիտության դասագիրք, 8-րդ դասարան, էջ 94-97/.
-
Թվարկե՛ք ժողովրդավարական առաջնորդին բնորոշ այն հատկանիշների ցանկը, որոնց համաձայն նրան ընկալում եք որպես առաջնորդ /գրավոր, դասագիրք և այլ աղբյուրներ/
-
Օգտվելով տարբեր աղբյուրներից՝ բերե՛ք ժողովրդավարական առաջնորդության օրինակներ / դասագիրք, տպագիր և էլ. աղբյուրներ/
Փետրվարի 5-9
-
Պատրաստվե՛ք և ներկայացրե՛ք «Ի՞նչ է իշխանությունը» թեման.
1.Իշխանություն և հեղինակություն 2.Իշխանության գործառույթները /բանավոր պատասխան, քննարկում, կարծիքների և տեսակետների արտահայտում, Հասարակագիտության դասագիրք, 8-րդ դասարան, էջ 87-93/
-
Թվարկե՛ք իշխանության գործառույթները.
-
Համեմատե՛ք «իշխանություն» և «հեղինակություն» հասկացությունները: Ձեր կարծիքով, որքանո՞վ են դրանք փոխկապակցված.
-
Ընթերցե՛ք դասագրքի 92-93-րդ էջերում ներկայացված «Առյուծը, աղվեսը և մուկը» առակը և բացատրե՛ք դրա խորհուրդը /գրավոր, դասագիրք և այլ աղբյուրներ/
Հունվարի 29-Փետրվարի 2
-
Կրկնե՛լ «Մարդը և հասարակությունը» և «Հիմնարար արժեքներ» թեմաները, անցած նյութի ամրապնդում, նոր անելիքների քննարկում /դաս-քննարկում, Հասարակագիտության դասագիրք, 8-րդ դասարան, էջ 3-86/
ԵՐԿՐՈՐԴ ՈւՍՈւՄՆԱԿԱՆ ՇՐՋԱՆ /ՀՈՒՆՎԱՐ/
-
ՃԱՄԲԱՐԱՅԻՆ ՇՐՋԱՆ-ՆԱԽԱԳԾԱՅԻՆ ՈւՍՈւՄՆԱԿԱՆ ՃԱՄԲԱՐ
ԱՌԱՋԻՆ ՈւՍՈւՄՆԱԿԱՆ ՇՐՋԱՆ /ՍԵՊՏԵՄԲԵՐ-ԴԵԿՏԵՄԲԵՐ/.
Դեկտեմբերի 18-22
2-րդ թեմայի ամփոփիչ կրկնություն՝
-
Հիմնարար արժեքներ՝
-
Ինչ է արժեքը: Մարդը որպես արժեք
-
Ազատություն
-
Արդարություն: Արդարության արտահայտման ձևերը
-
Հավասարություն
-
Պատասխանատվություն և հանդուրժողականություն
-
Քվեարկությունը՝ որպես իրավունք, պահանջ և պատասխանատվություն /բանավոր ստուգում, Հասարակագիտության դասագիրք, 8-րդ դասարան, էջ 45-86/
2. Արտահայտե՛ք ձեր կարծիքն ու վերաբերմունքը վերը թվարկված արժեքների մասին: Որքանո՞վ եք կարևորում դրանք մարդու կյանքում /գրավոր/
Դեկտեմբերի 11-15
1-ին թեմայի ամփոփիչ կրկնություն՝
-
Մարդը և հասարակությունը՝
-
Մարդը և իր շրջակա աշխարհը
-
Մարդու պահանջմունքները
-
Խմբեր, շերտեր, համայնքներ
-
Համագործակցություն, հակամարտություն, համակեցություն
-
Ընտանիք, Ազգ, Մշակույթ /բանավոր ստուգում, Հասարակագիտության դասագիրք, 8-րդ դասարան, էջ 3-39/
2.Ներկայացրե՛ք «Հասարակագիտություն» առարկայի դերը ձեր կյանքում: Որքանո՞վ հետաքրքրեց առարկան ձեզ /գրավոր/
ԹԵՄԱ 2.
Դեկտեմբերի 4-8
-
Պատրաստվե՛ք դաս-քննարկման՝ «Քվեարկությունը՝ որպես իրավունք, պահանջ և պատասխանատվություն» թեմայի շուրջ /Հասարակագիտության դասագիրք, 8-րդ դասարան, էջ 85-86, նաև ՀՀ Սահմանադրություն, ՀՀ Ընտրական Օրենսգիրք և համացանց/
-
Ի՞նչ տեղեկություններ ունեք Հայաստանում ընտրությունների վերաբերյալ: Օգտվելով համացանցից՝ նշե՛ք, թե ինչ ընդհանրություններ և տարբերություններ կան մեր հանրապետությունում և այլ երկրներում տեղի ունեցող ընտրությունների միջև /գրավոր/
Նոյեմբերի 27-Դեկտեմբերի 1
-
Պատրաստվե՛ք և ներկայացրե՛ք «Պատասխանատվություն և հանդուրժողականություն» թեման /բանավոր, սեփական կարծիքներով և մոտեցումներով, Հասարակագիտության դասագիրք, 8-րդ դասարան, էջ 75-84/
-
Թվարկե՛ք, թե դուք որպես աշակերտ ինչ պատասխանատվություն ունեք դպրոցում /գրավոր/
-
Բերե՛ք օրինակներ, երբ դուք դրսևորել եք հանդուրժողականություն, բերե՛ք օրինակներ, երբ դուք անհանդուրժող եք եղել /գրավոր/
Նոյեմբերի 20-24
-
Պատրաստվե՛ք դաս-քննարկման «Հավասարություն» և «Իրավահավասարություն» թեմաների շուրջ/բանավոր, Հասարակագիտության դասագիրք, 8-րդ դասարան, էջ 71-74/
-
Գրավոր առաջադրանք՝
-
Թվարկե՛ք հատկանիշներ, որոնցով մարդիկ տարբերվում են իրարից.
-
Բացատրե՛ք «Իրավական հավասարություն» հասկացությունը/բերե՛ք օրինակներ/.
-
Բացատրե՛ք «Սոցիալական հավասարություն» հասկացությունը/բերե՛ք օրինակներ/.
Նոյեմբերի 13-17-ՆԱԽԱԳԾԱՅԻՆ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ՇԱԲԱԹ
-
Պատրաստվե՛ք «Ակտիվ քաղաքացի» նախագծի շրջանակում տեղի ունենալիք կլոր սեղան-քննարկմանը, որտեղ պետք է ներկայացնեք ձեր բնակավայրի հիմնախնդիրները /նոյեմբերի 14, ժամը 13:40, կենտրոնական ընթերցասրահ/
Նոյեմբերի 6-10
-
«Ակտիվ քաղաքացի» նախագծի շրջանակում շարունակե՛ք համայնքային հիմնախնդիրների ուսումնասիրման և բացահայտման աշխատանքները ձեր թաղամասում կամ համայնքում: Պատրաստե՛ք նյութեր և տեղադրե՛ք ձեր բլոգներում:
ԱՐՁԱԿՈՒՐԴԱՅԻՆ ԱՌԱՋԱԴՐԱՆՔ /Հոկտեմբերի 30-Նոյեմբերի 3/
-
Կատարե՛ք ուսումնասիրություն և բացահայտեք ձեր վարչական շրջանի կամ թաղամասի հիմնախնդիրները /մարդկանց հետ հանդիպելով, նրանց հարցեր ուղղելով, զրուցելով և այլն, կատարեք նաև լուսանկարահանումներ և տեսանկարահանումներ/
Հոկտեմբերի 23-27
-
Պատրաստվե՛ք դաս-քննարկման «Ի՞նչ է արդարությունը» թեմայով /Արդարության իրավական և բարոյական կողմերը/-/նյութը՝ Հասարակագիտության դասագիրք, 8-րդ դասարան, էջ 57-63/
-
Ձեր կյանքից հիշե՛ք և ներկայացրե՛ք իրավիճակներ, երբ ձեր հանդեպ անարդար են վարվել /գրավոր/
Հոկտեմբերի 13-20
-
Ի՞նչ է ազատությունը: Բերե՛ք առնվազն երեք բացատրություն:
-
Ձեր կարծիքով՝ ո՞ր դեպքում մարդու ազատությունը կարող է սահմանափակվել:
-
Ազատության մասին՝ գրքում ներկայացված ասույթներից ընտրե՛ք այն ասույթները, որոնց հետ դուք համաձայն եք /գրավոր, էջ 63/
Հոկտեմբերի 9-13
-
Պատրաստվե՛ք և ներկայացրե՛ք «Ինչ է արժեքը» թեման /բանավոր, Հասարակագիտություն, 8-րդ դասարան, էջ 51-54/
-
Ձեր կյանքից վերհիշե՛ք և ներկայացրե՛ք իրավիճակներ, որոնցում բախվել եք իրար հակասող արժեքների: Ձեր քայլերը այդպիսի իրավիճակներում/գրավոր/
ԹԵՄԱ 1.
Հոկտեմբերի 2-6
-
Թվարկե՛ք ընտանեկան վեճերի և կոնֆլիկտների պատճառներ: Առաջարկե՛ք դրանց լուծման ուղիներ /գրավոր/
-
Թվարկե՛ք նյութական և հոգևոր արժեքներ՝ ըստ ձեզ համար առաջնայնության /գրավոր/
Սեպտեմբերի 25-29
6. Նկարագրե՛ք իրավիճակներ, որոնցում ընդգծված է հետևյալ արժեքների կարևորությունը /գրավոր/
-
համեստություն
-
հավասարակշռություն
-
հավատարմություն
-
հոգատարություն
-
հուսալիություն
Սեպտեմբերի 19-23
3. Փորձե՛ք բացատրել «համայնք» հասկացությունը տարբեր իմաստներով/գրավոր/
4. Վերհիշե՛ք և ներկայացրե՛ք մի հիմնախնդիր, որը լուծվել է ձեր շենքի բնակիչների կամ համայնքի ընդհանուր ջանքերով/բանավոր/
5. Խմբի ներսում ի՞նչ պատճառներով կարող են առաջանալ հակասություններ և ինչպե՞ս կարելի է դրանք հաղթահարել./գրավոր/
-
Թվարկե՛ք մի քանի պատճառներ
-
Թվարկե՛ք հաղթահարման ուղիներ
Սեպտեմբերի 11-15
2. Ուսումնասիրե՛ք Մասլոուի՝ պահանջմունքների բուրգը և դրա օրինակով ներկայացրե՛ք ձեր պահանջմունքները/գրավոր/
Սեպտեմբերի 4-8
1. Ինչո՞վ է մարդը տարբերվում կենդանական աշխարհի այլ ներկայացուցիչներից: Թվարկե՛ք միայն մարդուն բնորոշ հատկանիշներ/բանավոր/
ԱՂԲՅՈՒՐԸ՝ Հասարակագիտություն (8-րդ դասարան)
http://lib.armedu.am/resource/2308