ՀԵՌԱՎԱՐ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ՓԱԹԵԹ

Հեռավար ուսուցման փաթեթ․2023-2024
Հեռավար ուսուցման փաթեթ2022-2023
Հեռավար ուսուցման փաթեթ․2021-2022

2020-2021 ուս. տարի-Պատմություն

Հեռավար սովորողներ՝

Միջին դպրոց՝
1. Հովհաննիսյան Դիանա-6-րդ դաս./փետրվարից չի շարունակում/
2. Դարբինյան Համիկ-6-րդ դաս.
3. Հովհաննիսյան Անահիտ-7-րդ դաս.
4. Հովհաննիսյան Մանե-8-րդ դաս.
5. Իսկանդարյան Անահիտ-8-րդ դաս./փետրվարից չի շարունակում/
6. Ազնաուրյան Մարիա-8-րդ դաս.
7. Գոհարինե Ազնաուրյան-8-րդ դաս.
8. Սեմիրջյան Հրայր-7-րդ դաս./ապրիլից չի շարունակում/
9. Սեմիրջյան Մանան-8-րդ դաս./ապրիլից չի շարունակում/
1o. Հովսեփյան Գարիկ-8-րդ դաս.
11. Հովսեփյան Շահանե-8-րդ դաս.
12. Դուրգարյան Շանթ-8-րդ դաս. /ապրիլից չի շարունակում/
13. Աղամալյան Նատալի-8-րդ դաս./ապրիլի 20-ից չի շարունակում/
14. Խանբաբյան Բագրատ-8-րդ դաս.
15․ Ադամյան Արսեն-8-րդ դաս․

Ավագ դպրոց՝
1. Հովհաննիսյան Արամ-9-րդ դաս.
2. Գրիգորյան Ինգա-9-րդ դաս. /մայիսից չի շարունակում/
3. Սարգսյան Վահե-9-րդ դաս.
4. Խաչատրյան Հայկ-9-րդ դաս.
5. Բալայան Սոնա-10-րդ դաս.
6. Հովհաննիսյան Աշոտ-10-րդ դաս.
7. Հակոբյան Մարիա-10-րդ դաս.
8. Վարդանյան Միքայել-10-րդ դաս.
9. Սիրունյան Լարիսա-11-րդ դաս.
10. Կարապետյան Նարե-11-րդ դաս.
11. Գալստյան Ռուբեն-11-րդ դաս.
12. Պապիկյան Ջուլիետա-11-րդ դաս.
13. Դեհբաշյան Էմանուել-11-րդ դաս.
14. Մուրադ Իսա-11-րդ դաս. /փետրվարից չի շարունակում/
15. Զաքերի Ալի-11-րդ դաս. /ապրիլից չի շարունակում/
16. Գևորգյան Նելլի-12-րդ դաս. /դեկտեմբերից չի շարունակում/
17. Մինդելի Դիանա-12-րդ դաս.
18. Ազատյան Անի-12-րդ դաս.
19. Սարգսյան Մանե-12-րդ դաս.
20. Գևորգյան Ալեն-12-րդ դաս.
21. Կարախանյան Ամալյա-12-րդ դաս.
22. Քոսպեքեան Հրակ-11-րդ դաս.
23. Իսաղուլյան Միրո-11-րդ դաս. /ապրիլից չի շարունակում/
24. Դանղյան Արսեն-10-րդ դաս.
25. Աղաջանյան Կարեն-9-րդ դաս.
26. Հայրապետյան Էրիկ-9-րդ դաս.
26. Խանբաբյան Զավեն-10-րդ դաս.
27. Գասպարյան Ռուզան-10-րդ դաս.

Հեռավար «Պատմություն» դասընթացի կազմակերպումը՝

  • սովորողը իր էլեկտրոնային փոստին ստանում է առաջադրանքը
  • յուրաքանչյուր առաջադրանքի կատարման համար սովորողին տրվում է  ժամանակ՝ կախված առաջադրանքի և նախագծի պահանջներից ու բովանդակությունից
  • մեկ ամսվա ընթացքում սովորողը կարող է ստանալ 2-4 առաջադրանք՝ կախված սովորողի արձագանքից, կատարման հաճախականությունից
  • հիմնական առաջադրանքից զատ՝ սովորողը նաև ներառվում է կրթահամալիրային և հասարակագիտական նախագծերի իրականացման աշխատանքներին
  • սովորողը նաև մասնակցում է հասարակագիտական ստուգատեսի նախագծերին
  • յուրաքանչյուր սովորողի հետ անհատական նամակագրական աշխատանք է տարվում

Աշխատանքային հարթակ՝
-էլեկտրոնային հասցե
-բլոգ
-Word ֆայլ /այն երկրներում ապրող սովորողների համար, ովքեր բլոգի խնդիր ունեն/
teams հարթակ /հասարակագիտական ստուգատեսային հանդիպում-քննարկումներին մասնակցելու ցանկություն ունեցողների համար/

Նախագծային փաթեթ՝
-«Հին Երևան» նախագիծ
-«Սովորողի հայացքը՝ երեխայի իրավունքներին» նախագիծ
-«Մեր գերդաստանը» ընտանեկան նախագիծ
-«Հայաստանում բնակված ադրբեջանցիները և նրանց հետ կապված հիշողությունները» հասարակագիտական նախագիծ
-«Հերոսապատում» նախագիծ
-«Մերօրյա պատմություն» ուսումնական նախագիծ

Առաջադրանքների փաթեթ՝

6-րդ դասարան․
1․Հայկական լեռնաշխարհը՝ Հայոց հայրենիք
2․Պատմության աղբյուրները
3․Հայոց ծագումնաբանությունը
4․Վանի Համահայկական թագավորությունը.
5․Հայկազուն Երվանդականների թագավորությունը
6․Մեծ Հայքի Արտաշեսյան թագավորությունը
7․Մեծ Հայքի Արշակունյաց թագավորությունը 1-3-րդ դարերում
8․Հին Հայաստանի պետական կարգը և բանակը
9․Հին Հայաստանի մշակույթը
10․Հին Արևելք. Եգիպտոս
11․Հին Արևելքի երկրներ՝ Հնդկաստան, Չինաստան, Ճապոնիա
12․Աքեմենյան Իրան
13․Հին Հունաստան
14․Հելլենիզմ /Հունականություն/։ Ալ․ Մակեդոնացի
15․Հին Հռոմ

Բլոգային առաջադրանք
-Ներկայացրե՛ք Հայկական լեռնաշխարհը՝ որպես հայոց քաղաքակրթության բնօրրան
-Պատմության ի՞նչ աղբյուրներ գիտեք։ Ներկայացրե՛ք գրավոր և վկայությունները՝ որպես պատմության ուսումնասիրության աղբյուրներ։
-Ներկայացրե՛ք հայերի ծագման մասին վկայող ավանդություններն ու պետական կազմավորումները։
-«Մեր գերդաստանը» նախագծի շրջանակում պատմե՛ք ձեր ընտանիքի, գերդաստանի մասին։
-Նկարագրե՛ք Վանի տերության սահմանները Արգիշտի 1-ինի և Սարդուրի 2-րդի օրոք։
-«Հին Երևան» նախագծի շրջանակում պատմե՛ք Էրեբունի-Երևանի մասին։
-Նկարագրե՛ք Երվանդ Սակավակյացի թագավորության սահմանները։
-Ներկայացրե՛ք Արտաշես 1-ինի՝ հայկական հողերի միավորման գործընթացը։
-Ի՞նչ բարենորոգումներ է իրականացրել Արտաշես 1-ինը: Որո՞նք էին դրանց նշանակությունը։
-Համեմատե՛ք հայոց երկու մեծ տիրակալներին՝ Արգիշտի 1-ինին և Տիգրան Մեծին:
-Ներկայացրե՛ք և գնահատե՛ք Արտաշատի պայմանագիրը։
-Համեմատե՛ք Հայոց Համահայկական թագավորությունների պետական կարգը։
-Ի՞նչ աղբյուրներ գիտեք հայոց նախաքրիստոնեական դպրության մասին։
-Ներկայացրե՛ք եգիպտական այն արքաներին, որոնց օրոք Եգիպտոսը եղել է հզոր պետություն։
-Համեմատե՛ք Հին Արևելքի երկրների՝ Հնդկաստանի, Չինաստանի, Ճապոնիայի արդիականացման գործընթացը։
-Ի՞նչ նշանակություն ունեցան Դարեհ 1-ինի բարեփոխումները Իրանի համար։
-Ներկայացրե՛ք Հոմերոսյան հասարակության կառավարման համակարգը։ Դիտե՛ք «Հին Հունաստան» ֆիլմը։
-Թվարկե՛ք Ալ․ Մակեդոնացու նվաճած երկրներն ու տարածքները։
-Դիտե՛ք «Ալեքսանդր Մակեդոնացի» ֆիլմը։
-Համեմատե՛ք Հին Հռոմի և Վանի թագավորության արքայական համակարգը։
Էլեկտրոնային դասագիրք
Հայոց պատմության կայք
Համաշխարհային պատմության կայք

7-րդ դասարան
1․ Քրիստոնեության ընդունումը որպես պետական կրոն
2․Մեծ Հայքի Արշակունյաց թագավորությունը 301-428 թթ.
3․Պայքար թագավորական իշխանության ամրապնդման համար. Արշակ 2-րդ և Պապ թագավոր
4․Հայ ժողովրդի ազատագրական պայքարը 5-րդ դարում՝ Վարդանանց և Վահանանց պատերազմները
5․Հայաստանը 6-7-րդ դարերում
6․Հայկական մշակույթը 5-9-րդ դարերում
7․Հայաստանի Բագրատունյաց թագավորությունը
8․Հայկական պետականությունը Կիլիկիայում
9․Հայկական մշակույթը 10-14-րդ դարերում
10․Վաղ Միջնադար․ Բյուզանդիա
11․Կարոլինգների կայսրությունը։ Կարլոս Մեծ
12․Սրբազան Հռոմեական կայսրությունը․Գերմանիա
13․Հին Ռուսիա
14․Խաչակրաց շարժումը

Բլոգային առաջադրանք
1․Ներկայացրե՛ք ձեր կարծիքը՝ «Կրոնի դերը պետության և հասարակության կյանքում» թեմայի շուրջ։
2․Ներկայացրե՛ք Աշտիշատի ժողովը՝ որպես Հայ Առաքելական եկեղեցու առաջին ժողով։ Ի՞նչ որոշումներ ընդունեց այդ ժողովը։
3․Փորձե՛ք գնահատել Արշակ 2-րդի և Պապ թագավորի գործունեությունը՝ թագավորական իշխանության պահպանման գործում։
4․Ներկայացրե՛ք ձեր կարծիքն ու մոտեցումը Վասակ Սյունու դիրքորոշման շուրջ։
5․Ե՞րբ և ի՞նչ պայմաններով կնքվեց հայ-արաբական պայմանագիրը։
6․Ինչու՞ 4-րդ դարի վերջում հրատապ խնդիր դարձավ մայրենի գիր ու գրականություն ունենալու հարցը: Փորձե՛ք հիմնավորել:
7․Ներկայացրե՛ք Հայոց Բագրատունյաց թագավորության վերականգնման ներքին և արտաքին նախադրյալները:
8․Փորձե՛ք բնութագրել Աշոտ 2-րդ Երկաթին։
9․Ներկայացրե՛ք Կիլիկիայում հայկական պետության ստեղծման նախադրյալները:
10․Ներկայացրե՛ք Լևոն 1-ին արքայի ներքին և արտաքին քաղաքականությունը:
11․ Ներկայացրե՛ք 10-14-րդ դարերի նշանավոր համալսարանները և կրթական գործի նշանավոր կազմակերպիչներին:
12․Նշե՛ք հայ պատմագրության հիմնական ուղղությունները և հեղինակներին։
13․Ի՞նչ գիտեք Սուրբ Սոֆիայի տաճարի մասին:
14․Փորձե’ք բնութագրել Կարլոս Մեծին։ Հայոց արքաներից ու՞մ եք նմանեցնում Կարլոս Մեծին։ Հիմնավորե՛ք ձեր պատասխանը։
15․Ներկայացրե՛ք  Խաչակրաց շարժման պատճառները և հետևանքները:
Էլեկտրոնային դասագիրք
Հայոց պատմության կայք
Համաշխարհային պատմության կայք

8-րդ դասարան
1․ Հայ ազատագրական պայքարի վերելքը: Հակոբ  Ջուղայեցի և Իսրայել Օրի
2․ Զինված պայքարը Արցախում և Սյունիքում
3․ 1826-1828 թթ. ռուս-պարսկական պատերազմը: Թուրքմենչայի պայմանագիրը
4․ 1828-1829 թթ. ռուս-թուրքական պատերազմը: Ադրիանապոլսի պայմանագիրը
5․ Զեյթունի 1862թ. ապստամբությունը
6․ 1877-1878թթ. Ռուս-թուրքական պատերազմը և Հայկական հարցի միջազգայնացումը
7․Հայ ազգային կուսակցություններ
8․ Հայդուկային շարժումը
9․ Հայաստանը և հայ ժողովուրդը 1-ին աշխարհամարտի տարիներին
10․ Մայիսյան հերոսամարտերը
11․ Լուսավորության դարաշրջանը և Հասարակության վերափոխման հեղափոխական ուղին
12․ Ֆրանսիական Մեծ հեղափոխությունը։ Նապոլեոնի դարաշրջանը
13․ Եվրոպան 1815-1850թթ.
14․ Արևելքի Ավանդական հասարակությունները 17-րդ դարից մինչև 19-րդ դարի 1-ին կեսը.
ա/ Օսմանյան կայսրություն
բ/ Իրան
գ/ Հնդկաստան
դ/ Չինաստան
15․ Ազգային նոր պետությունները Եվրոպայում․
ա/ Գերմանիայի վերամիավորումը
բ/ Իտալիայի վերամիավորումը
16․ Ազգային պետությունների առաջացումը Բալկանյան թերակղզում

Բլոգային առաջադրանքներ
Ձեր կարծիքով՝ հայ գործիչները Հայաստանի ազատագրության հարցը  պետք է կապեին Եվրոպայի՞, թե՞ Ռուսաստանի հետ: Իսկ այսօ՞ր․․․Հիմնավորե՛ք պատասխանը։
-Ո՞վ էր Դավիթ Բեկը: Ի՞նչ գիտեք նրա մասին։ Ներկայացրե՛ք Դավիթ Բեկի կերպարը՝ դիտելով «Դավիթ Բեկ» ֆիլմը։
-Ներկայացրե՛ք և համեմատե՛ք Հովսեփ Էմինի և Շահամիր Շահամիրյանի ազատագրական ծրագրերը։
-Ներկայացրե՛ք Թուրքմենչայի հաշտության պայմանագիրը: Փորձե՛ք գնահատել այն։
-Փորձե՛ք վերլուծել Ադրիանապոլսի պայմանագրի նշանակու­թյունը թուրքական լծի տակ գտնվող մյուս ժողովուրդների և հայերի համար։
-Ներկայացրե՛ք Հայկական տպագրությունը. նշանավոր տպարաններ, անվանի տպագրիչներ, ամսագրեր, պարբերականներ։
-Օգտվելով ստորև ներկայացված աղբյուրից՝ պատրաստեք նյութ՝ ներկայացնելով մեկ պատմական շրջանի մշակույթ /ձեր ընտրությամբ/.
ա/ Հին հայկական մշակույթ
բ/ Հայկական հելլենիստական մշակույթ
գ/ Հայկական վաղմիջնադարյան մշակույթ
դ/ Հայկական միջնադարյան մշակույթ
ե/ Հայկական նոր շրջանի մշակույթ
զ/ Հայկական նորագույն շրջանի մշակույթ
Աղբյուրը՝  այստեղ.
«Հին Երևան» նախագծի շրջանակում
 համացանցի օգնությամբ պատրաստեք նյութ Երևանի մասին, որտեղ արտացոլված կլինեն հետաքրքիր տեղեկություններ հին ու նոր Երևանի մասին /նշանավոր երևանցիներ, հին ու նոր հայտնի կառույցներ, մշակութային արժեքներ, հետաքրքիր փաստեր և այլն/
-«Հերոսապատում» նախագծի շրջանակում ներկայացրե՛ք Զեյթունի 1862թ․ ապստամբությունը և Մայիսյան հերոսամարտերը։
-Պարզաբանե՛ք 61-րդ հոդվածի էությունը: Գնահատե՛ք Բեռլինի վեհաժողովի արդյունքները հայերի համար։
-Համեմատե՛ք ավանդական երեք կուսակցությունների /Արմենական, Հնչակյան, ՀՅԴ/ ծրագրերը՝ վեր հանելով նմանություններն ու տարբերությունները։
-Կարդացե՛ք ստորև ներկայացված ուսումնական նյութերը և ներկայացրե՛ք 1-ին աշխարհամարտին մասնակցած նշանավոր հայերի՝
«1-ին աշխարհամարտը և հայերը»
«Հայ ժողովուրդը 1-ին համաշխարհային պատերազմում»
-Ի՞նչ է հեղափոխությունը: Ի՞նչ հետևանքների կարող է հանգեցնել այն։ Ներկայացրե՛ք Հայաստանում տեղի ունեցած թավշյա հեղափոխությունը։
-Ներկայացրե՛ք Նապոլեոն Բոնապարտի իրականացրած բարենորոգումները և դրանց նշանակությունը Ֆրանսիայի համար։ Դիտե՛ք նաև «Նապոլեոն Բոնապարտի»մասին պատմող ֆիլմը։
-Զարգացման ո՞ր ուղին է նախընտրելի՝ հեղափոխակա՞ն, թե՞ բարենորոգումների։ Հիմնավորե՛ք ձեր ընտրած տարբերակը։ Համեմատե՛ք Եվրոպայում տեղի ունեցած հեղափոխությունները մեր երկրում տեղի ունեցած հեղափոխության հետ։
-Ներկայացրե՛ք հայերի խաղացած դերը Հնդկաստանի կյանքում նոր ժամանակների սկզբին։
-Համեմատե’ք Գերմանիայի և Իտալիայի միավորման գործընթացները և դրանց արդյունքները։
– Օգտվելով տարբեր աղբյուրներից՝ պատրաստե՛ք նյութ Խրիմյան Հայրիկի /Մկրտիչ Խրիմյան/ մասին։
-«Մերօրյա պատմություն» ուսումնական շարքում ընդգրկված նյութերի ուսումնասիրություն-վերլուծություն։
Էլեկտրոնային դասագիրք
Հայոց պատմության կայք
Համաշխարհային պատմության կայք

9-րդ դասարան
1-ին և 2-րդ ուսումնական շրջաններ

1․ Հայաստանի առաջին հանրապետությունը
2․ 1920թ․ մայիսյան ապստամբությունը
3․ Հայկական հարցը Փարիզի խաղաղության կոնֆերանսում։ Սևրի պայմանագիրը
4․ 1920թ․ թուրք-հայկական պատերազմը։ ՀՀ անկումը
5․ Հայաստանի Սահմանադրությունը։ Անդրկովկասի խորհրդային դաշնային հանրապետության և ԽՍՀՄ-ի ստեղծումը
6․ Խորհրդային Հայաստանի տարածքային հիմնախնդիրները /1921թ/
7․ Հայ ժողովուրդը Հայրենական Մեծ պատերազմի տարիներին
8․ ՀՀ անկախության գործընթացը
9․ ՀՀ անկախության հռչակումը
10․ ՀՀ հասարակական-քաղաքական և մշակութային կյանքը
11․ ՀՀ միջազգային դրությունը
12․ ԼՂՀ։ Անկախության և պատերազմի տարիներ
3-րդ և 4-րդ ուսումնական շրջաններ
-Նախաքննական պատրաստություն

Բլոգային առաջադրանք
-Փորձե՛ք վերլուծել և գնահատել Բաթումի պայմանագիրը։
-Համեմատե՛ք Հայաստանի առաջին հանրապետության և ներկայիս Հայաստանի պետական կարգը։
-Ներկայացրե՛ք Հայաստանի առաջին հանրապետության հարաբերությունները հարևան երկրների հետ։ Իսկ ինչպիսի՞ն է այդ պատկերն այսօր։
-1920թ․ մայիսյան ապստամբությունը։
-Ի՞նչ էր նախատեսում Փարիզի կոնֆերանսին ներկայացված հայկական պահանջների հուշագիրը։
-Փորձե՛ք վերլուծել և գնահատել 1920թ․ դեկտեմբերի 2-ի Երևանի համաձայնագիրը։
-Ձեր կարծիքով՝ ի՞նչ փոփոխություններ կրեց Խորհրդային Հայաստանի կարգավիճակը ԽՍՀՄ-ի կազմում։
-Փորձե՛ք վերլուծել և գնահատել Մոսկվայի և Կարսի պայմանագրերը։
-Նշե՛ք Հայրենական պատերազմի հայ նշանավոր զորահրամանատարներին։ Ի՞նչ գիտեք նրանց մասին։ Ո՞վ է Մեծ հայրենականի ձեր նախընտրած հերոսը։
-Ներկայացրե՛ք «Հայաստանի անկախության մասին հռչակագիրը»՝ որպես պատմական փաստաթուղթ։
-Ի՞նչ է ձեզ համար անկախ պետականությունը։
-Ներկայացրե՛ք Հայաստանի կառավարման համակարգը մինչև 2018 թվականը և դրանից հետո։
-Ի՞նչ կուսակցություններ գիտեք 1990-ականներին և այսօր։
-Ներկայացրե՛ք հայ մշակույթի վիճակը 1990-ականներին և այսօր։
-Ե՞րբ սկսվեց Հայաստանի միջազգային ճանաչման գործընթացը։ Հայաստանը ի՞նչ միջազգային կառույցների անդամ է։
-Նկարագրե՛ք ԼՂՀ պետականության ձևավորման ընթացքը։
-Պատմե՛ք Արցախյան առաջին և երկրորդ պատերազմի մասին։
-«Մերօրյա պատմություն» ուսումնական շարքում ընդգրկված նյութերի ուսումնասիրություն-վերլուծություն։
Էլեկտրոնային դասագիրք
Հայոց պատմության կայք
Համաշխարհային պատմության կայք

10-րդ դասարան.
1․ Հայկական քաղաքակրթության ձևավորման պատմաաշխարհագրական պայմանները
2․ Հայոց ծագումնաբանությունը
3․ Վանի համահայկական թագավորությունը
4․ Հայկազուն Երվանդականների թագավորությունը
5․ Մեծ Հայքի Արտաշեսյանների թագավորությունը
6․ Մեծ Հայքի Արշակունյաց թագավորությունը 1-3-րդ դարերում
7․ Հայկական մշակույթը Հելլենիզմի դարաշրջանում
8․ Քրիստոնեության հռչակումը պետական կրոն: Ավատատիրության հաստատումը
9․ Արշակունյաց թագավորությունը 4-րդ դարում և 5-րդ դարի սկզբին
10․ Հայկական պետականության նախարարական շրջանը՝
ա/ Վարդանանց պատերազմը
բ/ Վահանանց պատերազմը
11․ Հայաստանը 7-8-րդ դարերում
12․ Հայաստանի Բագրատունյաց թագավորությունը

Բլոգային առաջադրանքներ
-Պատրաստե՛ք նյութ՝ «Իմ կարծիքով՝ Հայկական լեռնաշխարհի ամենանշանավոր…» թեմայով.
–լեռնագագաթը
-գետը
-լիճը
-նահանգը /նշվածներից որևէ մեկը։
-«Հին Երևան» նախագծի շրջանակում ներկայացրե՛ք Էրեբունի բերդաքաղաքի հիմնադրման պատմությունը։
-Համեմատե՛ք Համահայկական թագավորությունների պետական կարգը։
-Ներկայացրե՛ք ներկայիս Հայաստանի պետական կառավարման համակարգը:
-Ներկայացրե՛ք Արտաշես 1-ինի իրականացրած բարեփոխումները և վերհանե՛ք դրանց նշանակությունը:
-Փորձե՛ք վերլուծել և գնահատե՛ք  Արտաշատի պայմանագիրը:
-Ներկայացրե՛ք Հայոց դիցարանի աստվածներին և նրանց պաշտամունքային կենտրոնները /Հունական դիցարանի աստվածների համադրությամբ/:
-Ձեր կարծիքով՝ նախաքրիստոնեական շրջանում կիրառվե՞լ են հայալեզու նշանագրեր: Բերե՛ք ձեզ հայտնի փաստեր:
-Ներկայացրե՛ք ձեր կարծիքն ու մոտեցումը «Կրոնի դերը պետության և հասարակության կյանքում» թեմայի շուրջ։
-Ներկայացրե՛ք գործակալությունները և նրանց գործառույթները: Համեմատե՛ք դրանք ներկայիս Հայաստանի նախարարությունների հետ։
-Ներկայացրե՛ք և համեմատե՛ք Արշակ 2-րդի և Պապ թագավորի կարևոր ձեռնարկումները՝ կենտրոնական իշխանության հզորացման գործում։
-Համեմատե՛ք Վարդան և Վահան Մամիկոնյանների կերպարները։
-«Մերօրյա պատմություն» ուսումնական շարքում ընդգրկված նյութերի ուսումնասիրություն-վերլուծություն։
Էլեկտրոնային դասագիրք
Հայոց պատմության կայք
Համաշխարհային պատմության կայք

11-րդ դասարան.
1․ Հայ ազատագրական պայքարի նոր փուլը․Հակոբ Ջուղայեցի, Իսրայել Օրի
2․ Ազատագրական զինված պայքարը Արցախում և Սյունիքում
3․ Ազատագրական պայքարի գաղութահայ կենտրոնները՝
ա/ Հնդկահայ ազատագրական կենտրոնը
բ/ Ռուսահայ ազատագրական կենտրոնը.
4․ Արևելյան Հայաստանի միացումը Ռուսաստանին։ 1826-1828թթ. ռուս-պարսկական պատերազմը
5․ Արևմտյան Հայաստանը 19-րդ դարի սկզբին։ 1828-1829թթ. ռուս-թուրքական պատերազմը
6․ 1877-78 թթ. ռուս-թուրքական պատերազմը և հայերը։ Հայկական հարցի միջազգայնացումը
7․ Հայ ազգային կուսակցությունները
8․ Ազատագրական պայքարի զինված փուլը։ Հայդուկային շարժումը
9․  Արևմտահայերի ցեղասպանության թուրքական ծրագրի իրագործման սկիզբը
10․ Ազատագրական պայքարը 1894-1896թթ.
11․ Հայկական հարցը և մեծ տերությունները
12․ Հայկական Հարցը Փարիզի խաղաղության խորհրդաժողովում: Սևրի պայմանագիրը
13․ ՀԽՍՀ  տարածքային հիմնախնդիրները և արտաքին կապերը՝
ա/ Լոռու և Ջավախքի հիմնախնդիրը
բ/ Զանգեզուրի, Լեռնայի Ղարաբաղի և Նախիջևանի հիմնախնդիրը
գ/ Հայկական տարածքների հարցը Մոսկվայի և Կարսի 1921թ. պայմանագրերում

Բլոգային առաջադրանքներ՝
-Ազատագրական շարժման  ո՞ր կողմնորոշումն եք նախընտրում՝ արևմտաեվրոպակա՞ն, թե՞ ռուսական: Իսկ այսօ՞ր․․․Պատասխանը հիմնավորե՛ք:
-Ներկայացրե՛ք 17-18-րդ դարերի ազատագրական պայքարի՝ ձեր նախընտրած գործչին և նրա ազատագրական ծրագիրը:
-Փորձե՛ք ներկայացնել Դավիթ Բեկի պատմական կերպարը: Գնահատե՛ք Հալիձորի հերոսական հաղթանակը: Դիտե՛ք նաև «Դավիթ Բեկ» ֆիլմը։
-Փորձե՛ք վերլուծել «Նոր տետրակ, որ կոչի յորդորակ» և «Որոգայթ փառաց» աշխատությունները: Վեր հանե՛ք, ըստ ձեզ, ամենակարևոր գաղափարները:
-Փորձե՛ք վերլուծել  և գնահատել  Թուրքմենչայի և Ադրիանապոլսի հաշտության պայմանագրերը:
-Որո՞նք էին 1830-40-ական թթ. արևմտահայության վերաբնակեցման պատճառները: Որտե՞ղ հիմնավորվեցին վերաբնակները:
-«Մեր գերդաստանը» նախագծի շրջանակում պատմե՛ք ձեր ընտանիքի, գերդաստանի մասին։
-Պարզաբանե՛ք «Արևելյան հարցի» և «Հայկական հարցի» էությունը:
Համեմատե՛ք Սան-Ստեֆանոյի և Բեռլինի պայմանագրերում Հայաստանին և հայերին վերաբերող հոդվածները: Ի՞նչ դասեր քաղեցին հայերը Բեռլինի վեհաժողովից:
-Համեմատե՛ք հայ ազգային երեք կուսակցությունների նպատակներն ու ծրագրերը, նրանց գործունեությունը:
-Թվարկե՛ք Հայդուկային շարժման նշանավոր հայդուկներին: Օգտվելով տարբեր աղբյուրներից՝ ներկայացրե՛ք նրանցից մեկի գործունեությունը 1880-ական թթ.: -«Հերոսապատում» նախագծի շրջանակում ներկայացրե՛ք Սասունի, Զեյթունի և Վանի հերոսամարտերի պատմական նշանակությունը։
-Փորձե՛ք վերլուծել և գնահատել Մոսկվայի պայմանագիրը: Վերհանե՛ք Մոսկվայի պայմանագրի հակահայկական էությունը:
-Ի՞նչ գիտեք Արցախյան հիմնախնդրի  մասին: Ինչպե՞ս եք տեսնում այդ խնդրի լուծումը: Ձեր տեսակետը:
-«Մերօրյա պատմություն» ուսումնական շարքում ընդգրկված նյութերի ուսումնասիրություն-վերլուծություն։
Էլեկտրոնային դասագիրք
Հայոց պատմության կայք
Համաշխարհային պատմության կայք

12-րդ դասարան.
-Նախաքննական պատրաստություն

Նախորդ տարիների հեռավար սովորողներ

2019-2020 ուս. տարի
Սովորողներ՝
1. Հովհաննիսյան Անահիտ- 6-րդ դաս.
2. Ղասաբյան Ալիսա- 7-րդ դաս. /չի շարունակում/
3. Հակոբյան Աստղիկ- 7-րդ դաս.
4. Հովհաննիսան Աշոտ- 9-րդ դաս.
5. Սիրունյան Լարիսա-10-րդ դաս.
6. Կարապետյան Նարե- 10-րդ դաս.
7. Գևորգյան Նելլի- 11-րդ դաս.
8. Մինդելի Դիանա-11-րդ դաս.
9. Ազատյան Անի- 11-րդ դաս.
10. Ավետիսյան Ալեն-11-րդ դաս. /չի շարունակում/
11. Սարգսյան Մանե-11-րդ դաս.
12. Մնացականյան Միքայել- 12-րդ դաս.
13. Շահ Դանիել Մանզուրի- 12-րդ դաս.
14. Խաչատրյան Աստղիկ- 12-րդ դաս.
15. Տետեյան Ավետիս- 12-րդ դաս.
16. Ղազարյան Ալբերտ- 12-րդ դաս.
17. Մկրտչյան Արսեն- 12-րդ դաս.
18. Պապիկյան Ջուլիետա- 10-րդ դաս.
19. Գալստյան Ռուբեն- 10-րդ դաս.
20. Զարուհի Շոն-Անգերեր- 12-րդ դաս.
21. Ջանոյան Անի- 12-րդ դաս. /չի շարունակում/
22. Հովհաննիսյան Պետրոս- 12-րդ դաս.
23. Գևորգյան Ադելինա- 9-րդ դաս. /չի շարունակում/
24. Հովհաննիսյան Վահե- 9-րդ դաս.
25. Գևորգյան Ալեն- 11-րդ դաս.
26. Ասատրյան Էրիկա- 10-րդ դաս.
27. Հովհաննիսյան Մանե- 6-րդ դաս.
28. Կարագյան Գոհար- 7-րդ դաս.
29. Իսաղուլեան Միրո- 10-րդ դաս. /չի շարունակում/
30. Դադալյան Տաթևիկ- 9-րդ դաս.
31. Զակերի Ռաշիդ- 12-րդ դաս.
32. Գույումճյան Էտուար- 10-րդ դաս.
33. Ղազարյան Գոռ- 10-րդ դաս.

2018-2019 ուս. տարի
Սովորողներ՝
Հակոբյան Աստղիկ- 6-րդ դասարան
Մարդիրոսյան Մարիա- 6-րդ դասարան /Ուսումնական բլոգ/
Ղասաբյան Ալիսա- 6-րդ դասարան
Հովհաննիսան Աշոտ- 8-րդ դասարան
Պետրոսյան Անի- 8-րդ դասարան /Ուսումնական բլոգ/
Մանուկյան Մարինե- 10-րդ դասարան /Ուսումնական բլոգ/

Գևորգյան Նելլի- 10-րդ դասարան
Մնացականյան Միքայել- 11-րդ դասարան /Ուսումնական բլոգ/
Շահ Դանիել Մանզուրի- 11-րդ դասարան
Խաչատրյան Աստղիկ- 11-րդ դասարան
Տետեյան Ավետիս- 11-րդ դասարան /Ուսումնական բլոգ/
Ղազարյան Ալբերտ- 11-րդ դասարան /Ուսումնական բլոգ/
Մկրտչյան Արսեն- 11-րդ դասարան
Աղաջանյան Աշոտ- 10-րդ դասարան /Ուսումնական բլոգ/
Կիրակոսյան Արտյոմ- 6-րդ դասարան /չի շարունակում/
Նասսիմ Օունալլի- 8-րդ դասարան /չի շարունակում, դպրոցից դուրս է եկել/
Քաթուզյան Անահիտա- 9-րդ դասարան /Ուսումնական բլոգ/-/չի շարունակում/
Կարապետյան Նարե- 9-րդ դասարան /չի շարունակում/
Գալստյան Ռուբեն- 9-րդ դասարան /Ուսումնական բլոգ/-չի շարունակում
Խալաթյան Նանե- 9-րդ դասարան /Ուսումնական բլոգ/-չի շարունակում
Ակիմյան Լիանա- 9-րդ դասարան- չի շարունակում
Խաչատրյան Տիգրան- 9-րդ դասարան- չի շարունակում
Ազատյան Անի- 10-րդ դասարան- չի շարունակում
Ակիմյան Նարեկ- 11-րդ դասարան- չի շարունակում
Ջանոյան Անի- 12-րդ դասարան- չի շարունակում
Ավետիսյան Գագիկ- 12-րդ դասարան- չի շարունակում