ՈւՍՈւՄՆԱԿԱՆ ԵՐՐՈՐԴ ՇՐՋԱՆ /ՓԵՏՐՎԱՐ-ՄԱՅԻՍ/
Կատարման ժամկետը
Մայիսի 20-24-Ուսումնական երրորդ շրջանի ավարտ
Ուսումնական երրորդ շրջանի և տարեկան ամփոփում՝
ա/ Բլոգային աշխատանքների ստուգում
բ/ Բանավոր ստուգում-զրույց
գ/ Անհատական-հետազոտական աշխատանքների ներկայացում.
Մայիսի 13-17-Մայիսյան 14-րդ հավաք
2018-2019 ուս. տարվա ամփոփում՝
Ընտրե՛ք սեպտեմբերից մինչև մայիս «Պատմություն» առարկայից ձեր ուսումնասիրած թեմաներից որևէ մեկը և, օգտվելով տարբեր աղբյուրներից, պատրաստե՛ք ձեր հետազոտական-անհատական աշխատանքը: Այն պետք է ունենա՝
ա/ վերնագիր
բ/ ենթավերնագրեր
գ/ նյութի 30 տոկոսը լինի ձեր սեփական խոսքը
դ/ ամփոփում, որտեղ նաև նշված լինեն այն աղբյուրները, որտեղից օգտվել եք
ե/ բլոգում հրապարակված պատրաստի աշխատանքը ներկայացնել դասարանում.
Մայիսի 6-10
1. Պատրաստվե՛ք ներկայացնելու «Հայաստանի Բագրատունյաց թագավորությունը» թեման.
ա/ Հայաստանի անկախության վերականգնումը և ամրապնդումը
բ/ Բագրատունյաց Հայաստանի վերելքը
գ/ Պետական կառավարման համակարգը
դ/ Թագավորության մասնատումն ու անկումը /բանավոր, Հայոց պատմություն-10, էջ 152-167/.
Առաջադրանքներ.
1. Օգտվելով տարբեր աղբյուրներից՝ պատրաստե՛ք նյութ ստորև թվարկված արքաներից մեկի մասին՝
ա/ Աշոտ 1-ին
բ/ Սմբատ 1-ին
գ/ Աշոտ 2-րդ Երկաթ
դ/ Աշոտ 3-րդ Ողորմած
ե/ Գագիկ 1-ին
Հասարակագիտություն /10-1 դասարան/.
Ուսումնասիրե՛ք ներկայացված ուսումնական նյութերը և պատրաստվե՛ք դաս-քննարկման՝
1. «Փիլիսոփայություն-Հայ փիլիսոփայության միտքը»
2. «Հայ փիլիսոփայությունը զարգացած ավատատիրության շրջանում»
3. «Փիլիսոփայությունը վաղ միջնադարյան Հայաստանում»
Ապրիլի 29-Մայիսի 3
Համաշխարհային պատմություն.
https://lib.armedu.am/resource/1755
1. Պատրաստվե՛ք ներկայացնելու «Արևելքի և Ամերիկայի հասարակությունները» թեման.
ա/ Հինդու քաղաքակրթությունը /էջ 107-109/
բ/ Չինաստանը միջնադարում /էջ 110-112/.
գ/ Ճապոնիան միջնադարում /էջ 113-115/.
Առաջադրանքներ.
1. Համառոտ ներկայացրե՛ք հնդկական մշակույթի հիմնական ուղղությունները, գործիչներին և ստեղծագործությունները:
2. Ներկայացրե՛ք Միջնադարյան Չինաստանում կատարված կարևոր գյուտերը:
3. Ներկայացրե՛ք Ճապոնիայի ինքնամեկուսացման պատճառները /գրավոր, դասագիրք և այլ աղբյուրներ/.
Հասարակագիտություն /10-1 դասարան/.
Ուսումնասիրե՛ք ներկայացված ուսումնական նյութերը և պատրաստվե՛ք դաս-քննարկման՝
1. «Փիլիսոփայություն-Հայ փիլիսոփայության միտքը»
2. «Հայ փիլիսոփայությունը զարգացած ավատատիրության շրջանում»
3. «Փիլիսոփայությունը վաղ միջնադարյան Հայաստանում»
Ապրիլի 22-26
1. Պատրաստվե՛ք ներկայացնելու՝
ա/ Հայաստանը 7-րդ դարում
բ/ Հայ նախարարական համակարգը Արաբական խալիֆայության գերիշխանության շրջանում /բանավոր, դասագիրք, էջ 144-151/.
Առաջադրանքներ.
1. Ի՞նչ պայմաններով կնքվեց հայ-արաբական պայմանագիրը: Ի՞նչ նշանակություն ունեցավ այն:
2. Վերհանե՛ք 8-րդ դարի հակաարաբական ապստամբությունների արդյունքները /գրավոր, դասագիրք և այլ աղբյուրներ/.
Ապրիլի 15-19
1. Պատրաստվե՛ք ներկայացնելու «Հայկական պետականության նախարարական շրջանը» թեման.
ա/ Վարդանանց պատերազմը /450-451թթ./
բ/ Վահանանց պատերազմը /481-484թթ./-/բանավոր, դասագիրք, էջ 131-138/.
Առաջադրանքներ.
1. Համեմատե՛ք Վարդան և Վահան Մամիկոնյանների կերպարները /գրավոր, օգտվե՛ք տարբեր աղբյուրներից/.
Հասարակագիտություն /10-1 դասարան/.
Ուսումնասիրե՛ք ներկայացված ուսումնական նյութերը և պատրաստվե՛ք դաս-քննարկման՝
1. «Փիլիսոփայություն-Հայ փիլիսոփայության միտքը»
2. «Հայ փիլիսոփայությունը զարգացած ավատատիրության շրջանում»
3. «Փիլիսոփայությունը վաղ միջնադարյան Հայաստանում»
Ապրիլի 8-12
1. Պատրաստվե՛ք ներկայացնելու «Արշակունյաց թագավորությունը 4-րդ դարում և 5-րդ դարի սկզբին» թեման.
-Պայքար կենտրոնական իշխանության ուժեղացման համար՝
ա/ Տրդատ 3-րդ
բ/ Խոսրով 3-րդ Կոտակ
գ/ Տիրան
դ/ Արշակ 2-րդ
ե/ Պապ թագավոր /բանավոր, դասագիրք, էջ 119-127/.
Առաջադրանքներ.
1. Ներկայացրե՛ք ստորև նշված արքաների կարևոր ձեռնարկումները կենտրոնական իշխանության հզորացման գործում՝
ա/ Տրդատ 3-րդ
բ/ Խոսրով 3-րդ Կոտակ
գ/ Տիրան
դ/ Արշակ 2-րդ
ե/ Պապ թագավոր /գրավոր, դասագիրք և այլ աղբյուրներ/.
Ապրիլի 1-5-Նախագծերով ուսուցման ստուգատես
1. Ուսումնասիրե՛ք հետևյալ նախագծերը և պատրաստվե՛ք ներկայանալու նախագծերով ուսուցման ստուգատեսի շաբաթվա ընթացքում՝
–Հասարակագիտական ստուգատեսի ամփոփիչ շաբաթվա նախագծեր…
Մարտի 25-29-Ուսումնական արձակուրդ
1. Ուսումնասիրե՛ք հետևյալ նախագծերը և պատրաստվե՛ք իրականացնելու ապրիլի 1-5-ի նախագծային շաբաթվա ընթացքում՝
1. «Սովորողի հայացքը՝ երեխայի իրավունքներին» նախագիծ
2. «Հին Երևան» նախագիծ
Մարտի 18-22-Հասարակագիտական տտուգատեսի մեկնարկ
1. Պատրաստվե՛ք Իրավապաշտպան Արթուր Սաքունցի և ԱԺ պատգամավոր Արեն Մկրտչյանի հետ հանդիպման՝
Արթուր Սաքունց-Մարտի 18
Նախագիծը- «Սովորողի հայացքը՝ երեխայի իրավունքներին»
Հանդիպման թեման և ծրագիրը- Հանդիպում Արթուր Սաքունցի հետ
Արեն Մկրտչյան-Մարտի 19
Հանդիպման թեման և ծրագիրը- Հանդիպում ԱԺ պատգամավոր Արեն Մկրտչյանի հետ
Հասարակագիտական ստուգատես 2019
Մարտի 11-15
Հայոց պատմություն
Դասագիրք-Հայոց պատմություն-10.
1. Պատրաստվե՛ք ներկայացնելու.
-«Քրիստոնեության հռչակումը պետական կրոն: Ավատատիրության հաստատումը» թեման.
ա/ Քրիստոնեության հռչակումը պետական կրոն
բ/ Ավատատիրության հաստատումը Հայաստանում /բանավոր, դասագիրք, էջ 111-119/.
Առաջադրանքներ.
1. Ի՞նչ պատմական նշանակություն ունեցավ Քրիստոնեության ընդունումը հայ ժողովրդի կյանքում:
2. Ներկայացրե՛ք գործակալությունները և նրանց գործառույթները:
Ի՞նչ է բովանդակում Գահնամակը և Զորանամակը /գրավոր, դասագիրք և այլ աղբյուրներ/.
Մարտի 4-7
Համաշխարհային պատմություն.
https://lib.armedu.am/resource/1755
1. Պատրաստվե՛ք ներկայացնելու.
ա/ Հելլենիստական աշխարհը
բ/ Հռոմեական կայսրությունը 1-5-րդ դարերում /բանավոր, դասագիրք, էջ 54-59/.
Առաջադրանքներ.
1. Ներկայացրե՛ք Ալ․ Մակեդոնացու Արևելյան արշավանքների արդյունքները։
2. Ներկայացրե՛ք Արևմտյան Հռոմեական կայսրության անկման պատճառները /գրավոր, դասագիրք և այլ աղբյուրներ/․
Փետրվարի 25-Մարտի 1
1. Պատրաստվե՛ք ներկայացնելու.
-«Հայկական մշակույթը Հելլենիզմի դարաշրջանում» թեման.
ա/ Հելլենիստական դարաշրջանը և Հայաստանը
բ/ Գիրը, Պատմագրությունը, Գրականությունը
գ/ Ժողովրդական բանահյուսությունը և Թատրոնը
դ/ Արվեստը /բանավոր, դասագիրք, էջ 94-107/.
Առաջադրանքներ.
1. Ներկայացրե՛ք Հայոց դիցարանի աստվածներին և նրանց պաշտամունքային կենտրոնները /Հունական դիցարանի աստվածների համադրությամբ/:
2. Ձեր կարծիքով՝ նախաքրիստոնեական շրջանում կիրառվե՞լ են հայալեզու նշանագրեր: Բերե՛ք ձեզ հայտնի փաստեր:
Փետրվարի 18-22
1. Պատրաստվե՛ք ներկայացնելու.
-«Հայկական մշակույթը Ք.ա. 9-3-րդ դարերում» թեման՝
ա/ Վանի թագավորության նյութական մշակույթը /Ք.ա. 9-7-րդ դարեր/
բ/ Վանի թագավորության հոգևոր մշակույթը /Ք.ա. 9-7-րդ դարեր/
գ/ Հայկազուն Երվանդականների ժամանակաշրջանի մշակույթը /բանավոր, դասագիրք, էջ 85-94/.
Առաջադրանքներ.
1. Ի՞նչ մշակույթ ձևավորվեց Վանի թագավորության շրջանում:
2. Ներկայացրե՛ք Վանի թագավորության գրային համակարգը:
3. Ներկայացրե՛ք Հայոց հին դիցարանը /գրավոր, դասագիրք և այլ աղբյուրներ/.
Փետրվարի 11-15
1. Պատրաստվե՛ք ներկայացնելու.
-«Մեծ Հայքը 3-րդ դարում: Թագավորության հասարակական կյանքը» թեման՝
ա/ Հայ-պարսկական և հայ-հռոմեական հարաբերությունները
բ/ Տրդատ 3-րդ Մեծի գահակալումը: Մծբինի հաշտությունը
գ/ Պետական կարգը Արշակունիների օրոք /բանավոր, դասագիրք, էջ 82-84/.
Առաջադրանքներ.
1. Ինչպե՞ս է բնութագրում Մ. Խորենացին 3-րդ դարի 2-րդ կեսին Հայաստանում տիրող վիճակը:
2. Ներկայացրե՛ք Մեծ Հայքի պետական կարգը Արշակունիների օրոք /գրավոր, դասագիրք և այլ աղբյուրներ/.
Փետրվարի 4-8
1. Պատրաստվե՛ք ներկայացնելու.
-«Մեծ Հայքի Արշակունյաց թագավորությունը 1-3-րդ դարերում» թեման՝
ա/ Հայաստանը և Հռոմի ու Պարթևստանի մրցակցությունը
բ/ Արշակունիների գահակալումը Մեծ Հայքի թագավորությունում /բանավոր, Հայոց պատմություն-10, էջ 74-80/
Առաջադրանքներ.
1. Ներկայացրե՛ք Հայաստանի ներքաղաքական իրադրությունը դրածո արքաների օրոք:
2. Ներկայացրե՛ք ստորև թվարկված արքաների կարևոր ձեռնարկումները.
ա/ Տրդատ 1-ին
բ/ Սանատրուկ 2-րդ
գ/ Վաղարշ 1-ին
դ/ Վաղարշ 2-րդ /գրավոր, դասագիրք և այլ աղբյուրներ/.
Դասագիրք-Հայոց պատմություն-10.
ՈւՍՈւՄՆԱԿԱՆ ԵՐԿՐՈՐԴ ՇՐՋԱՆ…ՃԱՄԲԱՐԱՅԻՆ ՀՈւՆՎԱՐ
ՈւՍՈւՄՆԱԿԱՆ ԱՌԱՋԻՆ ՇՐՋԱՆ /ՍԵՊՏԵՄԲԵՐ-ԴԵԿՏԵՄԲԵՐ/
ԿԱՏԱՐՄԱՆ ԺԱՄԿԵՏԸ
Դեկտեմբերի 17-21- Ամփոփիչ շաբաթ
Ուսումնական առաջին շրջանի ամփոփում՝
ա/ Բլոգային աշխատանքների ստուգում
բ/ Բանավոր ստուգում-զրույց
Դեկտեմբերի 10-14
Անցածի կրկնություն.
-Հայոց պատմություն
-Համաշխարհային պատմություն.
Դեկտեմբերի 3-7
Համաշխարհային պատմություն.
https://lib.armedu.am/resource/1755
1. Պատրաստվե՛ք ներկայացնելու.
Թեմա 5. Հին քաղաքակրթությունների մշակութային պատմությունը.
ա/ Գիր և Գրականություն
բ/ Գիտություն
գ/ Կրոն
դ/ Արվեստ /էջ 43-53/-/բանավոր, դասագիրք/.
Առաջադրանքներ.
1. Ներկայացրե՛ք Հին աշխարհի գրային համակարգը:
2. Ներկայացրե՛ք Գիտության բնագավառները և Հին աշխարհի երկրների ունեցած նվաճումները այդ բնագավառներում:
3. Ներկայացրե՛ք Հին աշխարհում ստեղծված Համաշխարհային կրոնները:
4. Թվարկե՛ք Հին աշխարհի ճարտարապետության նշանավոր կոթողներ /գրավոր/.
Նոյեմբերի 26-30
Համաշխարհային պատմություն.
https://lib.armedu.am/resource/1755
1. Պատրաստվե՛ք ներկայացնելու.
Թեմա 4. Վաղ Հռոմ.
ա/ Վաղ Հռոմ: Իտալիայի նվաճումը /էջ 32-34/
բ/ Հռոմը՝ Միջերկրական ծովի ավազանի գերիշխող /էջ 35-36/
գ/ Հանրապետությունից կայսրություն /էջ 37-40/-/բանավոր, դասագիրք/.
Առաջադրանքներ.
1. Ներկայացրե՛ք Կեսարի իրականացրած բարեփոխումները Հռոմում.
2. Ներկայացրե՛ք 1-ին և 2-րդ եռապետությունները Հռոմում /գրավոր/.
Նոյեմբերի 19-23
Համաշխարհային պատմություն.
https://lib.armedu.am/resource/1755
1. Պատրաստվե՛ք ներկայացնելու.
Թեմա 3. Արևմտյան քաղաքակրթությունները.
ա/ Հունական քաղաքակրթության սկիզբը /էջ 24-26/
բ/ Դասական շրջանի հունական պոլիսը /էջ 27-29/
գ/ Հունաստանը Ք. ա. 5-րդ դարում /էջ 30-32/-/բանավոր, դասագիրք/.
Առաջադրանքներ.
1. Բնութագրե՛ք Հոմերոսյան դարաշրջանի Հունաստանը.
2. Ներկայացրե՛ք Սոլոնի, Կլիսթենեսի և Պերիկլեսի բարեփոխումները և դրանց նշանակությունը Աթենքի համար /գրավոր/.
Նոյեմբերի 12-17
Համաշխարհային պատմություն.
https://lib.armedu.am/resource/1755
1. Պատրաստվե՛ք ներկայացնելու.
Թեմա 2. Նոր Ասորեստանյան և Նոր Բաբելոնյան տերությունները: Իրանական բարձրավանդակը /բանավոր, Համաշխարհային պատմություն, էջ 19-23/
2. Ներկայացրե՛ք Ասորեստանի արտաքին քաղաքականությունը Սարգոն 2-րդի օրոք /գրավոր/
3. Ներկայացրե՛ք Աքեմենյան տերության արքա Դարեհ 1-ինի բարեփոխումները /գրավոր/.
Նոյեմբերի 5-9- Նախագծային շաբաթ
«ԵՐԵՎԱՆ 2800»
«ՀԻՆ ԵՐԵՎԱՆ» ՆԱԽԱԳԻԾ- ուսումնասիրում ենք Երևանի հին թաղամասերը.
Կրթական պարտեզ
«ՍԱՐԱԼԱՆՋԻ ԽԱՂՈՂԻ ԱՅԳԻ» ՆԱԽԱԳԻԾ- Խաղողատունկ Սարալանջում
Հոկտեմբերի 29-Նոյեմբերի 2- Ուսումնական արձակուրդ
1. Անցածի կրկնություն- բանավոր ստուգման համար
2. Բլոգային աշխատանքների վերանայում-լրացումներ- գրավոր ստուգման համար