«Վանո Սիրադեղյան» անվանական մրցանակի ինքնառաջադրման աշխատանքային փաթեթ

«Սեբաստացու օրեր 2022»-ի առթիվ տրվող «Վանո Սիրադեղյան» անվանական մրցանակի համար ներկայացնում եմ իմ աշխատանքային փաթեթը․․․

«Վանո Սիրադեղյան» անվանական մրցանակ տրվում է՝

  • կրթահամալիրի մանկավարժական աշխատողին՝  «Մեր ժամանակակիցները» նախագծով հասարակական-քաղաքական-մշակութային գործիչների հետ գործող կապերի, կրթական գործընթացում ներառման, համագործակցային դաշտի ստեղծման, նախագծային գործունեության նոր ուղղություն ներդնելու համար։

Որպես կրթահամալիրի հասարակագետ-դասավանդող, հասարակագիտական, քաղաքացիական նախաձեռնությունների լաբորատորիայի ղեկավար, իմ գործընկերների հետ համագործակցելով, նախաձեռնել եմ մի շարք հասարակական-քաղաքական-մշակութային գործիչների հետ հանդիպում-պարապմունքներ /և՛ կրթահամալիրում, և՛ արտակրթահամալիրային/, կլոր սեղաններ, միջազգային գիտաժողովների և պանելային քննարկումների մասնակցություն՝ այդպիսով տարբեր ոլորտների մասնագետներին ներառելով կրթական գործընթացում, որի արդյունքում ստեղծվել է համագործակցային լայն դաշտ, իսկ այն գնալով ընդլայնվում, զարգանում-ամրապնդվում է։

Ներկայացնում եմ «Պատուհան դեպի գիտություն» նախագծի շրջանակում  2021-ի հրավիրյալ մասնագետների հետ հանդիպումների, կլոր սեղանների, արտագնա պարապմունքների, գիտաժողովների մասնակցության շարքը՝

Ներկայացնում եմ «Պատուհան դեպի գիտություն» նախագծի շրջանակում  2022-ի հրավիրյալ մասնագետների հետ հանդիպումների, կլոր սեղանների, արտագնա պարապմունքների, գիտաժողովների մասնակցության շարքը՝

«Սիրադեղյանական օրեր 2021»-ի շրջանակում իրականացված աշխատանքներ՝

«Սիրադեղյանական օրեր 2022»-ի շրջանակում իրականացված աշխատանքներ՝

Սիրով՝ Վարդան Կարապետյան
Ավագ դպրոցի դասավանդող, հասարակագիտական, քաղաքացիական նախաձեռնությունների լաբորատորիայի ղեկավար

Leave a comment